اردوی شاداب و منظمی را سپری می‌کنیم

مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان اردوهای تیم ملی پیش از قهرمانی آسیا را منظم و شاداب توصیف کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، ملی‌پوشان تنیس روی میز زنان این روزها در اردوهای آمادگی حضور دارند و خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. در همین راستا منصوره رضایی، مربی تیم ملی دختران ایران در گفت‌وگو با آتیه آنلاین به تشریح وضعیت ملی پوشان پرداخت و گفت: اردوی تیم ملی زنان از ۲۴ خرداد ماه در کمپ تیم های ملی تنیس روی میز آغاز شد و در ابتدا ۴ دختر به این اردو دعوت شده بودند. 

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور تنیس روی میز که به نوعی بستری برای دعوت شدن دختران به تیم ملی هم به شمار می‌رفت؛ در اردیبهشت ماه برگزار شد و پس از آن ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و مریم فرعیبه اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و در ابتدای ورود به اردو تست کرونا دادند که در بین این ۴ نفر ندا شهسواری تست مثبت داشت و نتوانست اردوی تیم ملی را ادامه داده و در کنار سایر ملی پوشان حضور داشته باشد.

رضایی درباره غیبت ندا شهسواری افزود: ندا بعد از سپری کردن دوران قرنطینه مجددا تست خواهد داد و در صورت منفی شدن به جمع ملی پوشان می پیوندد. امیدواریم که در فرصت باقی مانده تا اعزام ملی پوشان به شرایط ایده آل برسد و بتواند به تیم ملی کمک کند. ندا با تجربه ترین ملی پوش این اردو بود و حضورش در تیم ملی نیاز است. 

مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان در خصوص مسابقات پیش رو گفت: شهریور ماه در قطر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد که این مسابقات به نوعی انتخابی جام جهانی نیز به شمار می رود و تمام تلاش ما این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی را بدست بیاوریم. این مسابقات از طرفی می‌تواند وضعیت رنکینگ دختران تیم ملی تنیس روی میز ایران را نیز بهبود ببخشد.این مسابقات سال آینده در کشور چین برگزار می شود و بهترین پینگ‌پنگ‌بازان جهان به این مسابقات می آیند و فرصت بسیار خوبی برای ملی پوشان ایران است. 

کد خبر: 19356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =