تلاش‌های دشمن برهم زدن پیروزی مقاومت، راه به جایی نمی‌برد

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای پس از جلسه گروه‌های فلسطینی تاکید کرد که مقاومت به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «محمد الپریم ابو مجاهد» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای پس از جلسه گروه‌های فلسطینی در دفتر «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تاکید کرد که مقاومت به دفاع از ملت و مقدسات فلسطین ادامه خواهد داد.

وی در این بیانیه تاکید کرد که تلاش‌های دشمن برای باج‌خواهی از ملت فلسطین و برهم زدن پیروزی مقاومت در نبرد شمشیر قدس راه به جایی نخواهد برد و ما به دفاع از حقوق ملت فلسطین و مقدسات فلسطین ادامه می‌دهیم.

الپریم اظهار داشت که ما فعلا منتظر پاسخ طرف‌های واسطه به خواسته‌های مقاومت و در راس آن توقف تجاوزات و جنایات دشمن علیه قدس و لغو محاصره غزه هستیم.

وی گفت که هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهیم معادلات را بر هم بزند و مسائل و پرونده‌های مختلف را به هم گره بزند، چرا که مسئله نظامیان اسیر یک مسئله کاملا ملی و مربوط به اسرا و خانواده‌های آنان برای آزادی فرزندانشان از زندان‌های دشمن صهیونیستی است.

کد خبر: 19573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =