بررسی مشکلات انتخابات شوراها در فراکسیون انقلاب اسلامی

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: در جلسه هفته آتی، مشکلاتی که در انتخابات شوراهای اسلامی پیش آمد را بررسی خواهیم کرد، در صورت نیاز وزیر کشور را هم دعوت می‌کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی در تشریح نشست امروز (چهارشنبه ۲ تیرماه) شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، گفت: اولین جلسه فراکسیون بعد از انتخابات ریاست جمهوری  با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای شورای مرکزی و دکتر محمدباقر قالیباف و علی نیکزاد برگزار شد و من نیز به عنوان سخنگوی جدید شورای مرکزی و عضو هیات رئیسه فراکسیون انتخاب شدم.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این جلسه پیرامون چگونگی همکاری با دولت منتخب بحث و بررسی شد و مقرر گردید از ظرفیت فراکسیون، کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش های مجلس استفاده کنیم و مشکلاتی که هر روز مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند را به ویژه در خصوص معیشت، بیکاری و جهش تولید در قالب برنامه عملکردی به دولت منتخب ارائه کنیم.

وی با اشاره به اظهارات رئیس مجلس در این نشست، افزود: تلاش خواهیم کرد شأن و اقتدار مجلس را به عنوان ناظر بر قوه مجریه حفظ کنیم و تا حد ممکن در موضوعات اجرایی ورود پیدا نکنیم. همچنین درباره هم افزایی دولت منتخب، مجلس و فراکسیون انقلاب اسلامی جلساتی را داشته باشیم،   بر همین اساس اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون با سخنرانی دکتر قالیباف سه‌شنبه هفته آینده (۸ تیرماه) برگزار خواهد شد.

اسماعیلی گفت: در جلسه هفته آتی، مشکلاتی که در انتخابات شوراهای اسلامی پیش آمد را بررسی خواهیم کرد، در صورت نیاز وزیر کشور را هم دعوت می‌کنیم. در جلسه امروز در خصوص موضوع تنقیح قوانین نیز مباحثی مطرح شد، با توجه به فرمایشات مقام رهبری در این خصوص قرار شد که کمیسیون‌های تخصصی به این موضوع ورود پیدا کنند تا بتوان اقدامات تقنینی موثری در زمینه معیشت، جهش تولید، حوزه کشاورزی و به ویژه وضعیت تولید گندم انجام داد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه امروز همچنین تاکید شد که کاندیداهای حاضر در رقابت انتخابات ریاست جمهوری، بهتر است رقابت را به رفاقت تبدیل کنند و با همکاری منتخبان ملت به تشکیل دولت انقلابی کمک کنند و از مشکلات مردم بکاهند. مجلس نیز آمادگی خود را به حجت الاسلام رئیسی اعلام خواهد کرد.

کد خبر: 19674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =