مجیدی: کام هواداران را تلخ نکنیم

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال، گفت: با مطرح کردن برخی مسایل نباید کام هواداران را تلخ کنیم و آنها باید در حال حاضر از پیروزی مقابل گل‌گهر لذت ببرند.

به گزارش آتیه آنلاین،  فرزاد مجیدی بعد از برد مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: لیاقت بازیکنان ما بیشتر از پاداش است و باید این برد را به آنها تبریک بگویم. عملکرد تیم ما امروز بسیار خوب بود و بازیکنان بار دیگر تعصب خود را به استقلال نشان دادند.

وی ادامه داد: چند سالی است که هواداران استقلال به خاطر نتایج تیم اذیت می شوند اما اجازه دهید از برد خوشحال باشند. استقلال متعلق به هواداران است و همه ما در باشگاه موظف هستیم برای خوشحالی آنها هرکاری لازم است انجام دهیم.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در استقلال همه یک تیم هستیم و هدف همه ما خوشحالی هواداران است. باید بیش از این تلاش کنیم زیر هواداران انتظارات بسیار بالایی از ما دارند. همه ما وظیفه داریم انتظارات هواداران را برآورده سازیم.

وی در خصوص تغییرات به وجود آمده در هیات مدیره باشگاه، اظهار داشت: امروز باید از این برد خوشحال باشیم و این شادی نباید به کام هواداران تلخ شود. امیدوارم بازیکنان ما مزد همه تلاش های خود را به زودی بگیرند.

کد خبر: 19775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =