پنتاگون برای همکاری با تیم انتقالی بایدن اعلام آمادگی کرد

پنتاگون بعد از اعلام این خبر که سازمان خدمات عمومی آمریکا به رئیس‌جمهوری منتخب‌ اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال است، آغاز رویه‌های انتقال قدرت در این وزارتخانه را تایید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا برای همکاری با «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری منتخب در زمینه روند انتقال قدرت اعلام آمادگی کرد. 

پنتاگون بعد از اعلام این خبر که سازمان خدمات عمومی آمریکا به جو بایدن‌ اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال است، آغاز رویه‌های انتقال قدرت در این وزارتخانه را تایید کرد.

پنتاگون طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «وزارت دفاع با تیم بایدن-هریس و مسئول تعیین‌شده آن‌ها برای تیم بررسی وزارت دفاع تماس گرفت و بر اساس تشخیص سازمان خدمات عمومی آمریکا ما بلافاصله اجرای طرح خود را برای ارائه پشتیبانی مطابق با اساسنامه، سیاست وزارت دفاع و یادداشت توافق بین کاخ سفید و تیم آتی دولت، آغاز می‌کنیم.»

بنابر اعلام این وزارتخانه، کارگروه انتقال وزارت دفاع آمریکا همه تماس‌های این وزارتخانه با تیم بایدن-هریس را برنامه‌ریزی و هماهنگ خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «وزارت دفاع آمادگی دارد خدمات و حمایت پساانتخاباتی را به شکلی حرفه‌ای، منظم و کارآمد که متناسب با انتظارات عمومی از وزارتخانه و تعهد ما به امنیت ملی باشد، فراهم کند.»

رسانه‌های آمریکا پیشتر گزارش دادند سازمان خدمات عمومی آمریکا به جو بایدن اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است.

سازمان خدمات عمومی آمریکا طی نامه‌ای به تیم بایدن اعلام کرده که با توجه به پیروزی او در انتخابات، «امیل مورفی» رئیس‌ این سازمان به بایدن اطلاع داده که می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

کد خبر: 2058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =