مدیران دولت سیزدهم باید جوان و متخصص باشند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت سیزدهم باید مدیرانی جوان، متخصص، با انگیزه و با برنامه باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین درباره شاخصه‌های دولت کارآمد با تاکید بر اینکه برای برون رفت از وضعیت فعلی نیازمند مدیرانی جوان و انقلابی هستیم، گفت: مدیران دولت سیزدهم باید مدیرانی جوان، متخصص، با انگیزه و با برنامه باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی افزود: یک وزیر کارآمد باید به مسائل حوزه مربوطه خود آشنا باشد و در صدد حل مشکلات آن قدم بردارد از سوی دیگر یک دولت  کارآمد باید برای دغدغه‌های مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه رونق و جهش تولید نیز برنامه‌های عملیاتی داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزرای پیشنهادی رییس جمهور منتخب بایستی شناخت کافی از مسائل و چالش‌های موجود کشور داشته باشند و با انسجام و همفکری سایر مسئولان برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند.

وی ادامه داد: دغدغه اصلی مردم در حوزه معیشت، اشتغال و مسائل اقتصادی است که لازم است وزرای مربوطه برای بهبود و رهایی بخشی از این مشکلات برنامه‌های مدون و منسجمی ارائه دهند.

سنگدوینی تاکید کرد: امیدواریم رییس جمهور منتخب برای تشکیل کابینه، افرادی متدین، شجاع، ساده زیست و فساد ستیز به مجلس معرفی کند که مجلس در این صورت نیز دولت را همراهی خواهد کرد.

کد خبر: 21579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =