گام برداشتن رییس‌جمهور جدید برای عمل به شعارهای انتخاباتی‌اش

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارمان از رییس جمهور منتخب این است که بر اساس شعارهای انتخاباتی که داشتند گام برداشته و برنامه هایی برای عملیاتی شدن این وعده ها ارائه دهند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در خصوص شاخصه‌های دولت کارآمد اظهار کرد: دولت جدید بابد در راستای تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است  یعنی مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها گام‌ها بردارد تا شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه‌ها باشیم.

وی افزود: انتظار داریم که رییس جمهور منتخب انرژی و وقت خود را برای انجام کارهای جهادی در جهت تحقق مطالبات مردم صرف کند. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید از تمام ظرفیت‌های کشور، افراد توانمند، نخبگان و متخصصان استفاده کند تا بدین طریق بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سلیمی تصریح کرد: منتخب مردم باید با تشکیل کابینه‌ای قوی به دور از نگاه‌های سیاسی در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد تا در شرایط  فعلی که مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند بتوانند تا حدودی به آرامش برسند و دغدغه مالی نداشته باشند.

وی اعلام کرد: انتظارمان از رییس جمهور منتخب این است که بر اساس شعارهای انتخاباتی که داشتند گام برداشته و برنامه‌هایی برای عملیاتی شدن این وعده‌ها ارائه دهند.

کد خبر: 21585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =