شتاب‌زدگی در راه‌اندازی صندوق مساله‌آفرین می‌شود

دبیر کارگروه راه اندازی صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت گفت: تلاش سازمان بهزیستی بر این است که در راه‌اندازی صندوق شتاب زده عمل نشود و فرآیندهای اجرایی پرداخت تسهیلات در آینده به درستی و در نهایت دقت انجام شود.

رضا دهقان در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین عنوان کرد: راه‌اندازی صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت نباید وارد مسائل شتاب‌زده و عجله‌ای شود تا خشت اول این صندوق درست گذاشته شود و بتوانیم در آینده به موازی بهره‌گیری از ظرفیت قانونی صندوق با اثربخشی و کارایی بیشتری در خدمت مددجویان تحت پوشش باشیم.

وی تصریح کرد: با عجله کردن ممکن است ساختار صندوق درست شکل نگیرد و بعضا تداوم یک فرایند، رویه و یا مصوبه با خطای بالا، در آینده، در مراحل اجرایی صندوق را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

دهقان در خصوص رویکرد بهزیستی کشور در راه‌اندازی صندوق گفت: رویکرد مجموعه سازمان در راه‌اندازی صندوق این است که علاوه بر برداشتن باری از مشکلات افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال، خدمات باکیفیت را به صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه کند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور افزود: تلاش داریم تمام خدمات صندوق با اولویت خدمات مبتنی بر وب و الکترونیک بدون نیاز به حضور فیزیکی ارائه شود و در صورت ضرورت مراجعه حضوری، امکان ارائه خدمات متناسب با شرایط جسمانی عزیزان دارای معلولیت فراهم شود.

کد خبر: 22280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =