اظهارات سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برگزاری لیگ

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت رفع اشکلات از جمله چکیدن آب از سقف، مسابقات نیمه نهایی و فینال در این سالن برگزار خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین،محمد ابراهیم امامی در حاشیه مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی با بیان این مطلب افزود: در دور رفت، گاهی به دلیل چکیدن آب روی تشک مجبور به توقف کشتی می‌شدیم به همین دلیل مسابقات تا رفع این ایرادات در سالن ۱۲ هزارنفره برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی از نحوه برگزاری مسابقات راضی هستند زیرا پس از ۷ تا ۸ ماه تعطیلی مسابقات ورزشی فرصتی فراهم شده تا بتوانند کشتی گیران و حتی کسانی که شناخته شده نیستند را از نزدیک ببیند و برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کادرفنی تیم ملی کشتی در سالن هستند، درباره محدودیت حضور افراد در سالن برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: با توجه به محدودیت ناشی از کرونا برای حضور کادر فنی، داوران، مربیان و حتی اصحابه رسانه از نظر زمانی برنامه ریزی شده تا گروه‌های مختلف براساس این برنامه ریزی زمان بندی شده در سالن حضور یابند.

امامی در خصوص وضعیت محسن مدهنی قهرمان کشتی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷ نیز گفت: بعد از دیدن شرایط وی در فضای مجازی، روزگذشته مدهنی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت و گو کرد و رئیس فدراسیون خواست شرایط وی بررسی شود که خوشبختانه براساس برنامه ریزی صورت گرفته وی برای دور برگشت با تیم سیرجان قرارداد امضا کرد تا در مسابقات حضوریابد.

وی در خصوص وضعیت اشتغال به کار وی نیز، ضمن قدردانی از وزیر کشور و رئیس اداره کل تعاون استان خوزستان اظهار داشت: قرار شد این کشتی‌گیر با یکی از شرکت‌های خصوصی یا دولتی در خوزستان همکاری کند و با توجه به خواست خودش و تصمیم به همکاری با بخش دولتی وی با شرکت پتروشیمی خوزستان قرارداد همکاری امضا کرده و بزودی در این شرکت استخدام خواهد شد.

این مسوول ورزشی، در خصوص انتخاب نفرات تیم‌های ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی انفرادی گفت: پیش‌تر اعلام کردیم که برای هر یک از رشته‌های آزاد و فرنگی ۲ نفر معرفی شده اند و غلامرضا محمدی و محمد حضرتی نیز به عنوان مربی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شیوع کرونا تعداد دیگری از تیم‌ها از شرکت در رقابت‌ها انصراف داده اند، اما باز هم مربیان در حال رصد کشتی گیران هستند و اگر چه کارهای اعزام انجام شده اما با نظر کادر فنی تصمیم گیری نهایی در خصوص نفرات اعزامی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برنامه مسابقات سال ۲۰۲۱ نیز گفت: اتحادیه جهانی کشتی برنامه مسابقات قاره‌ای و گزینشی المپیک را زمان بندی و به صورت تقویم سال ۲۰۲۱ به فدراسیون‌های ملی اعلام کرده است و مبنای برگزاری این مسابقات وضعیت کرونا در سطح کشورها و جهان است.

امامی در خصوص برگزاری تورنمنت‌های بین المللی افزود: اتحادیه جهانی در خصوص برگزاری تورنمنت بین‌المللی تاکید کرده که برنامه ریزی‌های خود را در این خصوص انجام داده و شرایط را برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا کنند و ما نیز برای مسابقات جام تختی برنامه ریزی خواهیم کرد اما باز تاکید می‌کنم که همه چیز در خصوص پیگیری این رقابت‌ها منوط به شرا یط کرونا در جهان است.

کد خبر: 2464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =