انتقاد نماینده مجلس از فراوانی طرح‌ها و لوایح در نوبت بررسی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر لزوم استفاده درست از وقت مجلس گفت: تعداد طرح‌ها و لوایحی که در کمیسیون‌ها تصویب شده و در نوبت بررسی در صحن علنی است، بسیار است که باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر قادری در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در تذکر شفاهی گفت: اگر هیات رییسه با شیوه کنونی به اداره جلسات بپردازد، نه تنها به کعبه نمی‌رسیم، بلکه به ترکستان نیز نخواهیم رسید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه چندین هفته است که درگیر بررسی یک طرح چند ماده‌ای هستیم، افزود: بسیاری از پیشنهادات همکاران موضوعیت نداشته و قابل گذشت است. رییس جلسه باید این موضوعات را مدیریت کند. باید از وقت مجلس به‌درستی استفاده کنیم و وقت مجلس را برای رفع مشکلات ضروری اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد طرح‌ها و لوایحی که در کمیسیون‌ها تصویب شده و در نوبت بررسی در صحن علنی است، بسیار است که باید تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف رگلاتوری برق تصریح کرد: باید مسائل را اولویت‌بندی کنیم. اگر هیات رییسه با دست فرمان فعلی ادامه دهد، مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

علی نیکزاد ثمرین که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: فرمایش شما در کل صحیح است، اما هیات رییسه چنین اختیاری ندارد، زمانی که همکاران درصدد طرح پیشنهاد هستند، باید وقت کافی به آنها بدهیم. همچنان که شما صحبت کردید.

کد خبر: 24881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =