پزشکان حماسه آفرینان خط مقدم مقابله با کرونا هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی به مناسبت روز پزشک، بیان داشت: پزشکان و کارکنان بخش درمان کشور با مجاهدت و ایثار در خط مقدم مقابله با بیماری منحوس کرونا حماسه‌ آفریدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار "حسین رحیمی" ضمن تبریک روز پزشک، اظهار داشت: مایه مباهات و افتخار است که کارکنا درمان، سخاوتمندانه در مقابله با این ویروس منحوس ایستاده‌اند و در این مسیر جان خود را تقدیم کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در وانفسای شیوع بیماری کرونا، کارکنان درمان جانانه ایستادند و از جان انسان‌ها که مهمترین سرمایه آن‌هاست دفاع کردند و علیرغم حجم گسترده مبتلایان به این ویروس منحوس مجاهدانه تلاش کردند، گفت: پزشکان فرشتگانی سفید پوش هستند که رنج و سختی بیماری را از جان بیمارانشان می زدایند و سلامتی و تندرستی را به آن‌ها تقدیم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان عزیز و کارکنان بخش درمان هستیم و در مقابل بزرگی آن‌ها سر تعظیم فرو می‌آوریم.

رحیمی ابراز داشت: امروز لازم است همه با هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یاری‌گر بخش درمان باشیم و تلاش کنیم که بتوانند پس از پیک‌های پی در پی شیوع بیماری کرونا، لَختی بیاسایند.

یکم شهریور مصادف با زادروز پزشک حاذق ایرانی ابو علی سینا، با هدف گرامی داشت خدمات و تالیفات وی به دانش پزشکی و تجلیل از پزشکان جامعه، به عنوان روز پزشک در ایران نامگذاری شده است.

کد خبر: 25760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =