مسیر طولانی تحقق کامل مناسب‌سازی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ در حوزه مناسب‌سازی کارهای خوبی انجام گرفته و از مجموعه‌های مختلف و از اهتمام و فرهنگسازی در این زمینه سپاسگزار هستیم اما را ه برای رسیدن به نقطه مطلوب همچنان طولانی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، وحید قبادی دانا در نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور افزود: اگر فرد معلول بخواهد در سطح جامعه حضور داشته باشد، چالش‌های زیادی خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌ امید است شاهد باشیم شرایط در سطح کشور طوری رقم بخورد که معلولان و جانبازان بتوانند مستقل همراه با شان اجتماعی مانند همه شهروندان زندگی عادی و معمولی در سطح جامعه بتوانند تجربه کنند و مولد باشند و در زمینه مدیریت و راهبری جوامع نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدواریم حضور مجموعه برنامه و بودجه،  صنعت و معدن و وزارت علوم و تحقیقات را در جلسات ستاد هماهنگی و پیگیر مناسب‌سازی پررنگ‌تر داشته باشیم.

قبادی دانا افزود: با توجه به اینکه بسیاری از معلولان در دانشگاه ها در حال تحصیل هستند امیدواریم با کمک مسئولان وزارت علوم، شرایط برای ارتقای کیفیت زندگی و بالندگی آنها فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور ادامه داد:‌ این آخرین جلسه ستاد در دولت اخیر است و به عنوان دستور جلسه گزارش فعالیت های هشت ساله ستاد خواهد داشت. دستور جلسه دوم نیز گزارش پیشرفت مصوبات ستاد است و همچنین گزارش کمیته‌های سه گانه حقوقی، ‌فنی و آموزش و اطلاع رسانی از سوی روسای کمیته ها ارائه خواهد شد.

کد خبر: 26085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =