وعده بودجه به ورزشگاه آزادی محقق نشد

وعده‌ای که رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی به ورزشگاه آزادی داده بود، محقق نشده است.

به گزارش آتیه آنلاین، اختصاص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی وعده‌ای بود که محمدباقر نوبخت رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه در حضور مدیران ورزش کشور وعده آن را داده بود.

این وعده سه ماه پیش در جریان بازدید مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی المپیکی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی توسط محمدباقر نوبخت مطرح شد اما تا به امروز که وی جای خود را به مسعود میرکاظمی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه در دولت سیزدهم داده، محقق نشده است.

قدرت الله سیف مدیر ورزشگاه آزادی با تایید این مطلب گفت: بعد از وعده‌ای که از طرف دولت برای تخصیص بودجه ویژه به ورزشگاه آزادی داده شده از طریق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری‌های لازم را برای دریافت این بودجه انجام دادیم تا بتوانیم از آن برای بازسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی استفاده کنیم اما با وجود پیگیری‌های لازم این مهم تا پایان دولت محقق نشد.

وی تصریح کرد: البته وعده تخصیص بودجه از طرف دولت مطرح شده و به همین دلیل قاعدتاً باید محفوظ باشد. به همین دلیل بعد از جابه‌جایی دولت هم از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه پیگیر دریافت آن خواهیم بود.

مدیر ورزشگاه آزادی تاکید کرد که از بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی تخصیصی دولت برای بازسازی و بهینه سازی این مجموعه استفاده خواهد شد.

کد خبر: 26575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =