موسوی: هدفم کمک به تیم پیاچنزا است

لژیونر والیبال ایران گفت: چند سال پیش فرصت این را داشتم که به ایتالیا بروم، اما ترجیح دادم آن را به تعویق بیندازم چرا که خیلی جوان بودم.

به گزارش آتیه آنلاین، سید محمد موسوی در مراسم معارفه خود در تیم پیاچنزا ایتالیا اظهار داشت: خوشحالم که در ایتالیا هستم چون لیگ ایتالیا مهمترین لیگ جهان است. من به حضور در اینجا افتخار می‌کنم و بیش از هر چیز خوشحالم که می‌توانم با قهرمانان بزرگ دیگر بازی کنم.

وی افزود: پتانسیل زیادی داریم و این به ما بستگی دارد که آن را در زمین نشان دهیم. چند سال پیش فرصت این را داشتم که به ایتالیا بروم، اما ترجیح دادم آن را به تعویق بیندازم چرا که خیلی جوان بودم. حالا اما زمان مناسبی برای حضور در لیگ ایتالیا است.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: بعد از چند هفته استراحت توانستم به سالن بدنسازی برگردم. انتظار دارم طی چند هفته به شرایط خوبی برسم. رابطه‌ام با هم تیمی‌ها و همچنین بارانوویچ بد نیست، گرچه بدیهی است هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و ما می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. هدف من کمک به تیم از همه لحاظ است.

موسوی در تیم جدیدش شماره ۲۱ را بر تن خواهد کرد. این بازیکن علاقه زیادی به شماره ۶ دارد و با وجود اینکه در این فصل پیاچنزا هیچ بازیکنی با این شماره ندارد، مشخص نیست چرا موسوی به سراغ شماره ۲۱ رفته است.

آرون راسل دریافت‌کننده تیم ملی آمریکا، اولگ آنتونوف دریافت‌کننده تیم ملی روسیه، گئورگ گروزر پشت خط زن تیم ملی آلمان، ترور کلونو مدافع میانی تیم ملی فرانسه و میکله بارانوویچ پاسور تیم ملی ایتالیا، ستاره‌های پیاچنزا در این فصل هستند.

هدایت این تیم هم بر عهده لورنزو برناردی است. برناردی که عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم والیبال جهان را یدک می‌کشد، در سال‌های اخیر چند بار گزینه هدایت تیم ملی ایران بود. زمانی که خولیو ولاسکو از والیبال ایران رفت، به مسوولین فدراسیون توصیه کرد که برناردی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کنند اما این مربی پیشنهاد ایران را در آن مقطع نپذیرفت و در نهایت نیز اسلوبودان کواچ به این شغل رسید.

کد خبر: 2736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =