رونمایی از سه کتاب در حوزه دفاع مقدس

سه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ محمد فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.

به گزارش آتیه آنلاین، «فرمانده دلیر زندگی، ناجی کردستان و آقا مهدی» عناوین سه کتابی است که امروز از آنها رونمایی شد. 

در کتاب فرمانده دلیر، زندگی سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی، در کتاب ناجی کردستان زندگی سرلشکر محمد بروجردی و در کتاب آقا مهدی زندگی سردار شهید مهدی باکری به رشته تحریر درآمده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این آیین ضمن قدردانی از نویسندگان این کتاب ها گفت: مولفان این آثار توانسته اند کتاب های منحصر به فردی را در زمینه زندگی این شهدا به رشته تحریر درآوردند.

سرتیپ محمد فولادی افزود: زمان خوبی برای رونمایی از کتاب های شهید باکری، بروجردی و منفرد نیاکی انتخاب شد چراکه فردا روز تجلیل از مقام فرماندهان است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی لقب حزب الله را به ارتش دادند چراکه آنان از حزب اللهی های واقعی هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذعان داشت: در قرآن کریم ویژگی هایی برای حزب الله عنوان شده اگر دست از دین خدا بردارید افرادی هستند که حافظ دین خدا باشند و این افراد همان شهدا هستند.

وی گفت: مومنان واقعی مستمرا مشغول جهاد در راه خدا هستند، خوف و ترسی از ملامت دیگران ندارند و براساس باور و اعتقاد خود کاری را انجام می دهند.

سرتیپ فولادی افزود: توکل، توسل، صبر و استقامت، نظم و انضباط در وجود شهدا موج می زد و آنها انسان های خاصی بودند و هر کاری را برای رضای خدا انجام می دادند.

در پایان این مراسم، از رمضان صادقی مقدم که ۱۲۰ نونویس شهرستان قرچک حمایت و آموزش داده بود، تجلیل کردند.

کد خبر: 29513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =