دهمین مسابقات مناظره دانشجویان استان تهران آبان ماه برگزار می‌شود

مدیر مرکز ملی گفت‌وگو مناظره و آزاد اندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آبان ماه در دانشگاه‌های استان تهران برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدیه شاه‌نظری افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط واحدهای جهاد دانشگاهی آبان ماه به صورت مجازی در دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل دو تا چهار دانشجو است.

شاه نظری اظهار داشت: پس از ثبت‌نام، اعضای تیم‌ها در کارگاه‌های توجیهی مسابقات شرکت کرده و بسته‌های آموزشی مسابقات با سرفصل‌های تفکر منطقی، الگوی استدلال منطقی و تشخیص مغالطات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات مورد بحث در مسابقات عمدتا عمومی است و قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند.  تیم‌های برگزیده این مرحله از مسابقات، ضمن تجلیل، به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

شاه نظری گفت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات، تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‌های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات در وب‌سایت رویتاب به آدرس roytab.ir/monazere۱۰ و پایگاه اینترنتی مسابقات به آدرس isdc.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر: 30480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =