رئیس کل سازمان نظام پزشکی: باید از مشکلات جامعه پزشکی بکاهیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه باید باری از مشکلات جامعه پزشکی کم کنیم، گفت: هر چقدر جامعه پزشکی اوضاع بسامان‌تری داشته باشد، ارائه خدمات به مردم بی دغدغه و با کیفیت‌تر خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد رئیس زاده امروز(شنبه) و در نخستین روز کاری خود با بیان این که حوزه معیشتی، اقتصاد و کرامت جامعه پزشکی از مقوله‌های مهمی هستند که باید به آنها توجه شود، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی باید نسبت به ساماندهی اوضاع جامعه پزشکی بکوشد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

وی افزود: هر آن چه که به نفع مردم باشد به نفع جامعه پزشکی خواهد بود و بالعکس و به‌خاطر مصلحت اندیشی یکی نمی‌توان حق و حقوق دیگری را زیر پا نهاد.

براساس این گزارش به نقل از سازمان نظام پزشکی، رئیس زاده خاطرنشان کرد: باید این مهم در بین مسئولان نهادینه شود که مصالح منطبق بر هم و در یک راستا هستند و امیدواریم بتوانیم از مشکلات جامعه پزشکی بکاهیم و اوضاع بسامان‌تری را برای همکاران فراهم کنیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی امروز(شنبه) با همراهی برخی نمایندگان شورای عالی، مجمع عمومی سازمان و استقبال کارکنان نظام پزشکی روز اول کاری خود را آغاز کرد.

رییس جمهوری روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه با صدور حکمی محمد رئیس‌زاده را برای مدت چهار سال به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

پیش از رئیس زاده، محمدرضا ظفرقندی ریاست سازمان نظام پزشکی کشور را برعهده داشت.

کد خبر: 30495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =