مقاومت، طرحی برای دستیابی به قرارداد جدید مبادله اسرا ارائه داده است

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که جنبش متبوعش در دیدار با مسئولان مصری طرح و رویکردی مفصل ارائه داده که از طریق آن می‌توان به یک قرارداد مبادله اسرای جدید دست یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که جنبش متبوعش در دیدار با مسئولان مصری طرح و رویکردی مفصل ارائه داده که از طریق آن می‌توان به یک قرارداد مبادله اسرای جدید دست یافت.

وی در گفت‌وگو با شبکه «الغد» تصریح کرد که حماس بر تحقق قرارداد مبادله اسرا مصمم است و در این زمینه پا پس نخواهد کشید و در نهایت دشمن صهیونیستی را وادار خواهد کرد در مقابل نظامیان اسیر خود نزد قسام، بهای سنگینی بپردازد.

نزال اظهار داشت که جنبش متبوعش فعلا منتظر پاسخ طرف صهیونیستی به طرحی است که برای مبادله اسرا ارائه داده است. وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در این زمینه تعلل و اهمال می‌کند.

این عضو دفتر سیاسی حماس بیان کرد که رهبران این جنبش در دیدار با همسر «مروان برغوثی» اسیر فلسطینی، اعلام کرده‌اند که شماری از رهبران اسیر فلسطینی نیز در فهرست اسرای مدنظر حماس برای آزادی در چارچوب مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی قرار دارند.

کد خبر: 30566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =