همنوایی جامعه پرستاری نقشه راه ارتقای حرفه پرستاری است

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از پرستاران بزرگترین پشتوانه برای حل مشکلات و موانع موجود است، گفت: همنوایی جامعه پرستاری بهترین نقشه راه برای ارتقای حرفه پرستاری است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر عباس عبادی، در دیدار هیات رییسه شورای عالی نظام پرستاری، با بیان اینکه نظام پزشکی و نظام پرستاری قبل از هر نوع دغدغه صنفی سیاست‌های خود را بر چهارچوب رفع دغدغه‌های مردم و ارائه بهترین خدمت به آنها بنا کرده‌اند، اظهارکرد: برای رسیدن به این هدف و رضایت خداوند و مردم، تعامل، همراهی و همفکری ارجحیت دارد تا شاهد روزهای درخشان‌تر جامعه پرستاری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همنوایی جامعه پرستاری بهترین نقشه راه برای حل مشکلات و رفع موانع این حرفه است، افزود: معاونت پرستاری به عنوان نهاد حاکمیتی ضمن تلاش برای ارتقای جایگاه پرستاری و افزایش و بهبود کیفیت مراقبت، در راستای تحقق مطالبات این جامعه اهتمام خواهد داشت.    

معاون پرستاری وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه پرستاری در روز پرستار سال ۹۸ و بیانات و حمایت‌های مکرر و بی دریغ ایشان در ایام پاندمی کووید ۱۹ در حمایت از جامعه پرستاری، عنوان کرد: بیانات و رهنمودهای ارزشمند رهبرمعظم انقلاب بزرگترین پشتوانه برای دستیابی به مطالبات، برنامه‌ها و اهداف عالی پرستاری است.

در این دیدار، دکتر محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری، شمس‌الدین شمس، رییس شورای عالی پرستاری، حمیدرضا عزیز، احمد نجاتیان و کورش نادری از معاونان سازمان نظام پرستاری نیز در سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر عبادی به عنوان معاون پرستاری وزارت بهداشت و آرزوی موفقیت برای ایشان، بر تعامل و همکاری در جهت رفع دغدغه‌های و موانع موجود، تاکید کردند.

کد خبر: 30827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =