سریال‌های جدید در راه شبکه نمایش خانگی

این روزها به دنبال  اقبال جامعه از سریال های نمایش خانگی،رقابت پرفراز و نشیب پلتفرم ها برای سریال سازی ادامه دارد  و سه سریال تازه به زودی پخش خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در روزهای پیک کرونا  که امکان دسترسی به سینما و تئاتر و تفریحاتی از این دست فراهم نبود، شبکه‌های اینترنتی پخش فیلم جایگزین سالن‌های سینما در نمایش آثار سینمایی در سراسر دنیا شدند و توجه بسیاری از مردم به این استارت‌آپ‌ها  معطوف شد . در ایران نیز سامانه‌های اینترنتی فیلیمو و ‌نماوا با در دست داشتن ۵۰ و ۴۵ درصد بازار شبکه نمایش خانگی، عمده سهم بازار VOD  در ایران را در اختیار دارند.حالا این روزها بازار تولیدات شبکه نمایش خانگی داغ‌تر از همیشه است، تولید چندین سریال در این شبکه و حضور چهره‌های شناخته شده در این آثار، خود دلیل محکمی بر این ادعا است. در ادامه به معرفی سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی که قرار است به زودی پخش خود را آغاز کنند، می‌پردازیم.

«حرفه‌ای»؛ ادامه کوچ خوانندگان به بازیگری

 سریال حرفه ای به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است  که در آن سیروان و زانیار خسروی خواننده‌های موسیقی پاپ در کنار بازیگرانی چون سارا بهرامی، ماهور الوند، علیرضا ثانی فرد، مرتضی تقی زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی، بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال که به دلیل شیوع زیاد کرونا، وقفه ای در فیلمبرداری داشت با بهبود نسبی شرایط، بار دیگر بازیگران مقابل دوربین قرار گرفتند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و ...»

صفحه رسمی سریال حرفه ای در اینستاگرام،  زمان انتشار اولین قسمت سریال را ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

«خسوف»؛ روایتی عاشقانه از مازیار میری

همچنین سریال «خسوف» ساخته مازیار میری با صدای محسن چاوشی، جمعه ۲۳مهرماه ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

این اولین سریال شبکه نمایش خانگی است که چندین بازیگر نوظهور و با استعداد در آن ایفای نقش کرده‌اند. «خسوف» روایتی عاشقانه دارد و امین تاریخ، مینو شریفی، پریا مجللی، پوریا رحیمی‌سام، المیرا دهقانی و سجاد بابایی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...»

«نیسان آبی» ؛کمدی متفاوت از منوچهر هادی

سریال نیسان آبی نیز جدیدترین ساخته منوچهر هادی است که پخش آن از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو آغاز خواهد شد.منوچهر هادی اخیرا با فصل دوم سریال عاشقانه یا همان گیسو در این پلتفرم حضور داشت و پیش از آن نیز با سریال دل حسابی غوغا به پا کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سریال نیسان آبی منوچهر هادی از دو اثر قبلی این کارگردان موفق‌تر خواهد شد یا خیر.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «نیسان آبی» قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم‌پور است و نیسان آبی‌اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند.حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه‌خواه از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر: 31094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =