دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات به شیوه غیرحضوری فراهم شده است

مدیرکل تامیبن اجتماعی استان همدان گفت: با اجرای کامل طرح ۳۰۷۰ وعملیاتی شدن ان مردم دیگر نیازی به حضور درشعب وکارگزاریهای تامین اجتماعی ندارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهناز حمزه لوی افزود: به منظور کاهش بار مراجعات مردم به تامین اجتماعی راهکارهای مختلفی اندیشیده شده که شماره گیری #۱۴۲۰*۴* از طریق تلفن همراه ومراجعه به سامانه esrvices.tamin.ir برای دریافت خدمات غیرحضوری از این دست اقدامات هست.

وی گفت: بیمه شدگان این سازمان برای دریافت کلیه خدمات به صورت غیرحضوری می توانند بدون تحمل وقت وهزینه از طریق این سامانه به خدمت مورد نظر دسترسی داشته باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود : مراکز ملکی ودرمان مستقیم سازمان بدون نیاز به دفترچه وصرفاً با ارائه کد ملی بیمه شده  می توانند خدمات سازمانی را ارئه دهند که البته مراکز درمان مسقیم وخرید خدمات سازمان نیز درشرف پیوستن به این فرایند هستندو با اجرای طرح ۳۰۷۰ با مراجعات بیمه شدگان به سازمان تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت

حمزه لوی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند افزود: تلاش می کنیم که بیمه شدگان این سازمان افزایش پیدا کند ومردم استان بیشتر بتوانند از خدمات وتعهدات سازمان بهره مند شوند.

کد خبر: 3139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =