مهمترین سیاست در وزارت مردم، رفع مشکلات معیشتی است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سفر یک روزه به چهار محال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت بالای رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در کمترین زمان ممکن که مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی به وضعیت جامعه هدف و بررسی مشکلات آنها با حضور کارشناسان استانی برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، مهری طالبی دارستانی گفت: رویکرد وزارت مردم در رسالت تکریم ارباب رجوع و رفع گلوگاه ها و فرایندهای فساد، رسیدگی به شکایات مردم است که با جدیت دنبال خواهد شد.

وی اظهارامیدواری کرد با برنامه‌ریزی منسجم با زیر مجموعه های وزارت متبوع و استفاده از ظرفیت‌های استان ها بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم.

 مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مهمترین سیاست‌ها در وزارت مردم به ویژه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی مردم  دانست که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد و ابلاغ رییس جمهوری بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم .

طالبی دارستانی ادامه داد: در این راستا دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی بابرگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند.

کد خبر: 32695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =