تقوی: دستیاران آلکنو هنوز مشخص نیستند

دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: این شایعاتی که درباره انتخاب دستیاران آلکنو شنیده می‌شود صحت ندارد و هنوز چیزی در این باره قطعی نیست.

میلاد تقوی، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره ماجرای دستیاران، آلکنو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، با اشاره به اینکه بهتر است اهالی والیبال به شایعه‌های رسانه‌ها توجه نکنند، گفت: آلکنو هنوز درباره استفاده از دستیاران ایرانی یا غیر ایرانی خود به نتیجه نرسیده است و باید در این باره منتظر بمانیم.

وی اظهار داشت: البته در این موضوع که فدراسیون والیبال ترجیح می‌دهد مربیان ایرانی در کنار آلکنو روی نیمکت تیم ملی بنشینند، شکی نیست اما در نهایت تصمیم گیری به خود این مربی خواهد بود و ما فقط میتوانیم پیشنهاد بدهیم و نباید نظر خود را تحمیل کنیم. تا آنجایی که ما می دانیم او ترجیح می دهد دستیاران خودش را داشته باشد اما به هر حال باید هر دو طرف یعنی هم آلکنو و هم فدراسیون والیبال شرایط همدیگر را پذیرفته و با هم  تعامل کنند.

تقوی با اشاره به اینکه اسامی اعلام شده در برخی خبرگزاری ها به عنوان دستیاران آلکنو، شیطنت و البته شایعه‌سازی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران است، تاکید کرد: اگر به دنبال اخبار دقیق و صحیح پیرامون نیمکت تیم ملی والیبال هستید، باید تنها به سایت رسمی فدراسیون که مرجع اخبار اصلی تیم ملی هستند استناد و مراجعه کنید. باقی اخبار ممکن است صحت نداشته باشد و گمراه کننده است.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک 2021 چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: هنوز تاریخ دقیق و قطعی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد اوایل سال 1400 اردوی تیم ملی با حضور آلکنو آغاز خواهد شد. در حال حاضر مسابقات لیگ و بازیکنان و همچنین لژیونرها کاملا زیر نظر هستند و بررسی‌های لازم در حال انجام است. به زودی تیم ملی رسما آغاز به اردو تمرین خواهد کرد تا با حضوری قدرتمندانه بتوانیم راهی المپیک شویم.

تقوی با اشاره به اینکه چه زمانی می توان در تیم ملی والیبال از سرمربی داخلی ببهره برد، و در واقع مربیان ایرانی کی می توانند در قامت و توانمندی یک مربی بین المللی برای تیم ملی مفید باشند، گفت: واقعیت این است که ما در بخش داوری یا بازیکنان سال‌هاست بین المللی شده‌ایم اما مربیان نیاز به بهتر شدن دارند. فکر میکنم فدراسیون و البته خود مربیان شاغل در ایران که اغلب هم جوان هستند و می توانند آینده خوبی داشته باشند، تمهیداتی بیندیشند که بتوانند خود را به سطح جهانی نزدیک و نزدیک‌تر کنند.

کد خبر: 3273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =