استقرار طرح ۳۰۷۰ در نحوه ارائه خدمات، تحول آفرین خواهد بود

وبینار آموزشی و توجیهی طرح ۳۰۷۰ با حضور اعضای تیم نظارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این وبینار با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در نحوه ارایه خدمات سازمان، تحول آفرین خواهد بود، توسعه خدمات الکترونیکی سازمان در راستای کاهش مراجعات حضوری و صرفه جویی در وقت و زمان مراجعین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در دوشنبه های دیجیتالی، هر هفته یک خدمت جدید به صورت الکترونیکی رونمایی می شود که با رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه حضوری کاسته خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، از حذف دفاتر درمانی کاغذی در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه، پیگیری پرونده درمانی بیمه شده، دسترسی به سوابق پژشکی، تسریع پرداخت سهم سازمان به مراکز طرف قرارداد از جمله مزایای این طرح در کنار کاهش تردد درون شهری و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد بود، اذعان داشت: با تکمیل این طرح، چاپ دفاتر درمانی در واحدهای تابعه متوقف خواهد شد.

رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری با توجه به تنوع و گستره خدمات سازمان، از الزامات ضروری است، استقرار دقیق و شفاف طرح ۳۰۷۰ را مستلزم حضور نیروی انسانی آموزش دیده، با انگیزه و توانمند و نیز اطلاع رسانی جامع دانست و تصریح کرد: تسلط همکاران به مراحل اجرایی طرح، ضمن پیشبرد برنامه های پیش بینی شده، موجبات رضایت مخاطبین را فراهم خواهد آورد.

داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه تحول دیجیتال، فرصتی تاریخی برای تحول در نحوه خدمت رسانی در سازمان در راستای کاهش بار مراجعات و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، خاطر نشان کرد: سیاست ترویجی و تشویقی برای بهره مندی آحاد مخاطبین از خدمات غیرحضوری بایستی در اولویت امور قرار گیرد.

داود صباغی، با بیان اینکه با عملیاتی شدن طرح ۳۰۷۰، امکان ارایه خدمات حضوری برای خدمات الکترونیکی در شعب وجود نخواهد داشت، رعایت دقیق ضوابط و پروتکل های اجرایی را لازمه تحقق اهداف طرح و ایجاد رضایتمندی مخاطبین اعلام نمود.

کریم بگلری، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات در شرایط کرونا، نقش تشکلها و نهادهای مدنی در پیشبرد این هدف را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد :آموزش کارفرمایان به جهت حضور فعال در این طرح و ترویج موضوع بین بیمه شدگان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه اعضای تیم نطارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه، پیشنهادات خویش در راستای توسعه خدمات غیرحضوری را مطرح کردند.

کد خبر: 3285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =