طرح ٣٠٧٠ در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: دوشنبه‌های دیجیتال سازمان تامین اجتماعی تحت عنوان طرح ۳۰۷۰ در این استان اجرا می‌شود و سازمان تامین اجتماعی دوشنبه هر هفته، یکی از خدمات خود را که در حال حاضر مردم به صورت حضوری دریافت می‌کنند، به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد.

به گزارش  آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مقصود مقدمی‌کیا با اشاره به خدمات سامانه غیرحضوری تأمین اجتماعی، افزود: در قالب این طرح سازمان تامین اجتماعی دوشنبه هر هفته، یکی از خدمات خود را که در حال حاضر مردم به صورت حضوری دریافت می‌کنند، به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف تسریع و سهولت در امر خدمت‌رسانی و همچنین جلب رضایت حداکثری مردم با ارایه ۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری در دوشنبه‌های دیجیتال ارائه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت:  این طرح تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت  http://eservices.tamin.ir و ثبت‌نام، خدمات ارائه شده در این سامانه را دریافت کنند.

وی افزود: خدمات سابقه‌ای دفترچه‌های تأمین اجتماعی، حمایت‌های کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت نام کارفرمایان و بیمه‌شدگان نیز از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

مقدمی‌کیا ادامه داد: علاوه بر این خدمات ارسال لیست حق بیمه، مطالبه‌های کارگاهی، مستمری و چندین خدمات مرتبط با تأمین اجتماعی نیز در این سایت قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۴۲۰ این اداره کل نیز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره‌های لازم به متقاضیان است که در صورت بروز هر مشکلی، راهنمایی‌های لازم به افراد ارایه می‌شود اظهار داشت: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعه‌های حضوری از جمله اهداف و برنامه‌های مهم تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی است.

در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم آذربایجان‌غربی تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات شعب و کارگزاری‌های این بیمه بهره‌مند می‌شوند، ۳۸۰ هزار نفر از این تعداد جزو بیمه‌شدگان اصلی هستند و مابقی را بیمه‌شدگان تبعی یعنی خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهد.

این تعداد در بخش‌های بیمه‌شدگان اجباری، مشاغل آزاد، اختیاری و توافقی تقسیم‌بندی شده که حق بیمه پرداخت می‌کنند و از خدمات این سازمان بهرهمند می‌شوند.

کد خبر: 3340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =