دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سرآمد کشور شد

 دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمانشاه برای دومین سال پیاپی رتبه «سرآمد» را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرناف دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: «فرآیند تدوین و پایش برنامه عملیاتی که در سطح ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشکده های علوم پزشکی استقرار یافته است. اینک به عنوان یکی از ارکان سیاست گذاری در حوزه سلامت نقش آفرینی می کند و کارکرد اثربخش آن، مستلزم هم افزایی و همکاری دانشگاه دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور است.

به اطلاع می رساند براساس گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع، میزان تحقق برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۹۸ در سامانه پایش برنامه عملیاتی «HOP» بیش از ۹۷.۵۹ درصد بوده و رتبه سرآمد را در بین دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرده است.

 بدین وسیله از تلاش جنابعالی و همکاران در تحقق اهداف برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه (دانشکده های علوم پزشکی) در سال ۱۳۹۸ قدردانی نموده، موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، به ویژه خدمت موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

کد خبر: 3389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =