انحصار بازار، مردم را ناچار به خرید خودروی داخلی کرده است

محبی نجم آبادی گفت: خودرو سازان بدون هیچ تغییری در کمیت و کیفیت خودرو، آنچه هست را عرضه میکنند و میدانند که مردم مجبورند خودروی داخلی بخرند.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین گفت: متاسفانه خودروسازان به دلیل انحصار، کل بازار را در اختیار گرفته اند که همین موضوع سبب شده تا خودرو را با هر کیفیت و قیمتی عرضه کنند.

وی ادامه داد: تا زمانیکه بازار رقابتی نباشد، وضعیت خودرو در کشور حل نخواهد شد؛ زیرا خودرو سازان بدون هیچ تغییری در کمیت و کیفیت خودرو آنچه هست را عرضه میکنند و میدانند که مردم چاره ای نداشته و مجبورند خودروی داخلی بخرند.

محبی با تاکید بر اینکه مردم نباید برای خرید یک خودروی بی کیفیت در صف انتظار بمانند، افزود: فروش خودرو به صورت قرعه کشی روشی بسیار نادرست است. کجای دنیا مردم برای خرید خودرو در قرعه‌کشی شرکت می کنند؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تا زمانیکه بازار رقابتی نشده و مافیای خودرو در این صنعت حضور داشته باشد، شرایط همین گونه خواهد بود.

وی در پایان گفت: مجلس و دولت باید هرچه سریعتر با اتخاذ سیاست های منطقی، این بازار را ساماندهی کرده و خودرو را آسان به دست مصرف کننده واقعی برسانند.
 

کد خبر: 34038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =