عسگری: هدف ما ریشه‌کن کردن دوپینگ در لیگ کشتی است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی، لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد جام یادگار امام (ره) آزمایش دوپینگ به صورت هدفمند و گسترده انجام می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، «سیدجلال عسگری» در این خصوص اظهار داشت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) مقرر شد این ستاد نسبت به اعزام مأموران خود برای انجام تست دوپینگ در رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور اقدام کنند.

عسگری افزود: هدف ما مبارزه کامل تا ریشه‌کن شدن این معضل در کشتی کشور است و در این مسابقات از نفرات شرکت کننده به صورت هدفمند و با تعداد بالا آزمایش دوپینگ بعمل خواهد آمد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به ترتیب روزهای ۲۵ و ۲۷ آذرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی برگزار خواهد شد.

اسامی ناظران و داوران و همچنین برنامه مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی به شرح زیر است:

سرپرست مسابقات: جمشید خیرآبادی

سرپرست فنی: نیما صادقی - داور المپیکی (مازندران)

ناظر سازمان لیگ: محمدابرهیم امامی

داور المپیکی: سعید عباسی (قم)

داوران درجه یک بین‌المللی: اکبر نصیری (زنجان)، غلامرضا طاهرخانی (قزوین)، مزدک گیتی (همدان)، محمد رحیم‌پور (کردستان)، مرتضی زورمند (البرز)، داود خوش‌منظر (تهران) و احمد تاجیک (تهران).

جدول‌نویسان: علیرضا وحیدیان‌پور (تهران) و امیر نادعلیان (سمنان).

برنامه مسابقات:
سه‌شنبه ۲۵ آذر
نیمه‌نهایی:

ساعت ۹:۳۰: فولاد اکسین خوزستان - بازار بزرگ ایران
ساعت ۱۱: دانشگاه آزاد اسلامی - سینا صنعت ایذه
ساعت ۱۶:۳۰: دیدار رده‌بندی
ساعت ۱۸: دیدار فینال

مراسم وزن‌کشی ساعت ۱۸ تا ۱۹ روز دوشنبه ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود. کلینیک داوران رأس ساعت ۱۰ صبح و کلینیک مربیان رأس ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۲۴ آذرماه خواهد شد.

کد خبر: 3414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =