فرصت‌های شغلی برابر در کشور ایجاد شود

یک‌کارشناس‌روابط‌کارگفت: در صورت ایجاد فرصت‌های‌برابر در جامعه، افراد یقین پیدا می‌کنند که نگاه‌یکسانی برای استخدام و جذب آنها وجود دارد.

حمید حاج‌اسماعیلی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به ضرورت ایجاد فرصت های شغلی برابر برای افراد مختلف عنوان کرد: در این صورت افراد به محض جذب در سازمانی اگر محیط کار را  به صورت محسوس بدون تبعیض ببینند و درک کنند نه تنها در مسیر رشد فردی خود تلاش جدی‌تری می‌کنند بلکه برای ارتقاء سازمانی و توسعه کشور دلسوزانه گام برمی‌دارند.

حاج اسماعیلی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی‌کشور است، گفت: اگرچه در سال‌های اخیر تا حدودی به منابع انسانی در سازمان‌ها توجه‌ می‌شود اما اول راه هستیم و تارسیدن به این باورکه منابع‌انسانی از ستون اصلی سازمانی و متعلق به افراد خاصی نیست مسیری طولانی در پیش است.

وی با تاکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ‌کار در سازمان‌ها بیان کرد: فرهنگ‌کار باعث می‌شودکه امور آموزشی در حوزه منابع انسانی و سازمان‌ها سریع‌تر نهادینه شوند و با شکل‌گیری فرهنگ درست سازمانی در محیط کار روحیه و انگیزه کار تقویت می‌شود و با افزایش روحیه هم افزایی و همکاری، توجه افراد  به مسایل جزیی و رقابت های مخرب کمرنگ می شود.

کد خبر: 34174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =