۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 34285

فرازو فرودهای یکساله آتیه آنلاین

فرانک رحیمی؛ سرویس فرهنگ و هنر
فرازو فرودهای یکساله آتیه آنلاین

یک سال پیش در ۱۸ آبان ۱۳۹۹، سایت  خبری آتیه آنلاین متولد شد و در طول این یکسال توانسته ایم افتخار خدمت به مردم آگاه ایران را داشته باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز درست در یکسالگی  آتیه آنلاین، این پایگاه خبری به اندازه یک نوجوان در یک خانواده کوچک  و در عین حال پرانگیزه و از همه مهمتر «بی‌حاشیه» قد کشیده است. اگرچه در زمان تولد آتیه آنلاین کرونا برهمه امور سایه افکنده بود اما در آن روزهای سیاه مردم و سرخ شهرها، توانستیم در قرنطینه و بیماری در کنار کادر درمان، مردم و مخاطبان خود باشیم و طی مسیر کردیم تا به سهم خود دردی را از جامعه کاهش دهیم و حالا   در دورانی که وضعیت امروز رسانه‌ها بی‌شباهت به چرخه رکود و بی‌نشاطی امروز اقتصاد ایران نیست و شبکه های مجازی به سرعت فضای رسانه ای را در نوردیده اند، این پایگاه خبری یکساله شده  که بسیار فرح‌بخش است.

اوایل پاییز ۹۹ بود که به آتیه آمدم در بخش فرهنگ و هنر عضو تحریریه شدم. اگرچه این یکسال  فراز و فرودهایی داشت اما سعی و خطا کردیم و باانگیزه، پرنشاط و پرانرژی و فارغ از وابستگی به یک جناح خاص تلاش کردیم تا  کلیه اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های اثربخش خود را در کنار اطلاع رسانی صادقانه بصورت مفید و امیدبخش در جهت اگاهی عموم جامعه تهیه و منتشر کنیم، تا به امروز که به نظر می رسد این پایگاه خبری روند رشد را به خوبی طی می‌کند و شکرخدا همچنان روی پای خود ایستادیم.در این یکسال در دنیای هنر بسیار تیترهای «درگذشت» کار کردیم از پرویز پورحسینی گرفته تا علی مرادخانی، حمیدرضا صدر، جلال ستاری، ارشا اقدسی، فرشته طائرپور، علی سلیمانی، محمد ابوالحسنی و ...تا قتل بابک خرمدین به دست پدر و مادر و هربار غم روی دلمان سنگین‌تر می‌شد.واقعیت این است که کسب اعتبار برای رسانه زمان‌بر است. رسانه‌ای معتبر می‌شود که با روش‌های اصولی به مهم‌ترین پرسش‌های مردم پاسخ دهد و به گمانم پایگاه خبری آتیه آنلاین با رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در این مسیر قرار گرفته است.

با گذشت یکسال از حضورم در این رسانه حالا خاطرات تلخ و شیرین زیادی ذهنم را قلقلک می‌دهد اما ایمان دارم آتیه آنلاین  خیلی بهتر از اینها می‌توانست و می‌تواند ظاهر شود، اگرچه ایراداتی  هم بر آن وارد است اما امیدوارم سال‌های سال برقرار باشد.

کد خبر: 34285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =