۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 34547

نیروی انسانی؛ اصلی‌ترین موتور محرکه هر سازمان

محمد رسولی، عضو هیات مدیره موسسه آهنگ آتیه
نیروی انسانی؛ اصلی‌ترین موتور محرکه هر سازمان

نیروی انسانی، موتور محرکه هر سازمانی برشمرده می‌شود و مهمترین رکن پیشرفت در هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است؛ لذا قدر این سرمایه را باید دانست و بر توانمند کردن آنان نیز اهتمام ورزید.

یک سال از آغاز فعالیت آتیه‌آنلاین گذشت؛ یک سالی که با همه کاستی‌ها و کمبودها، فقط و فقط با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران این بخش توانست خود را به مخاطبان به خوبی معرفی کند.

یکی از ویژگی‌های اصلی پایگاه‌های خبری آنلاین، به لحظه بودن در دریافت اخبار و همچنین رویدادها و انتقال و در اختیار قرار دادن هرچه سریع‌تر آن به مخاطبان است؛ چراکه در دنیای امروز و با توجه به تغییرات بسیار سریع در همه حوزه‌ها؛ اعم از فناوری، اقتصاد و... نیاز به آگاهی به موقع از همه اتفاقات و رویدادها برای تصمیم‌گیری همه افراد ضروری و لازم به نظر می‌رسد. از این رو، همه رسانه‌های خبری، اطلاع‌رسانی سریع و به لحظه بودن را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده‌اند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند. در این یک سال، آتیه‌آنلاین نه‌تنها توانست این مأموریت را به خوبی ایفا کند بلکه با نگاهی تخصصی با انعکاس اخبار مرتبط با حوزه تخصصی خود یعنی حوزه رفاه و تأمین اجتماعی و تولید و نشر اخبار مربوط به فعالیت‌ در حوزه‌های کارگری و کارفرمایی، وزارت کار، سازمان تأمین‌اجتماعی و... نیز توانست در این مسیر به خوبی و به موقع اخبار را پوشش دهد. همچنین همکاران آتیه آنلاین طی این یک سال با انتخاب و ایجاد راهبرد بهبود کمی و کیفی دائمی و مستمر، همواره سعی در ارتقاء دانش و عملکرد خود داشته و نمایش و عملکرد خوبی را از خود در این یک سال به اجرا گذاشته‌اند.

هرچند استفاده از فناوری‌های نوین در رسانه‌ها باعث افزایش سرعت و دقت در برخی کارها و تسهیل بعضی امور شده، اما این موضوع از اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی نمی‌کاهد. به عبارت بهتر؛ به رغم افزایش سطح کارآمدی سازمان‌ها به واسطه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته، عنصر انسانی؛ کماکان به عنوان عالی‌ترین سرمایه معنوی هر ارگان و سازمانی محسوب می‌شود. به گفته برخی کارشناسان، نیروی انسانی، موتور محرکه هر سازمانی برشمرده می‌شود و مهمترین رکن پیشرفت در هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است؛ لذا قدر این سرمایه را باید دانست و بر توانمند کردن آنان نیز اهتمام ورزید.

از سوی دیگر، از آنجا که انجام تمام اهداف و وظایف سازمان‌ها توسط کارکنان آن مجموعه صورت می‌گیرد، از این رو منابع انسانی توانمند و باصلاحیت، از اصلی‌ترین مزایای رقابتی هر سازمانی به شمار می‌روند. نتیجه اینکه سرمایه‌گذاری در جذب، تأمین و آموزش استعدادهای کارکنان هر مجموعه، نقش موثر و بسزایی در پیشبرد اهداف کلان آن مجموعه در پی خواهد داشت.

من نیز به نوبه خود به عنوان عضوی کوچک از این خانواده، از همه عزیزان فعال در پایگاه خبری تحلیلی آتیه آنلاین، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم با شناخت و توجه بیشتر به نیازهای این عزیران، انگیزه‌های لازم را برای ادامه فعالیت مستمر و مفید آنان فراهم نمایم.

کد خبر: 34547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =