موثرترین راه تحقق درخواست‌ها، تعامل و مذاکره است

کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد پیگیری مطالبات و انتظارات برحق جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق تعاملات سازنده با مسئولان و مطالبه گری هدفمند از مجاری و مسیرهای قانونی را بعنوان مهمترین وظیفه تشکیلاتی و سازمانی نصب العین خود می دانیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد پیگیری مطالبات و انتظارات برحق جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق تعاملات سازنده با مسئولان و مطالبه گری هدفمند از مجاری و مسیرهای قانونی را بعنوان مهمترین وظیفه تشکیلاتی و سازمانی نصب العین خود می دانیم و بحمدا... با پشتوانه عظیم آحاد بازنشستگان و مستمری بگیران شاهد دستاوردهای بزرگی نیز در این خصوص بوده ایم. لذا هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  سراسر کشور تاکید می نماید در مقطع حساس کنونی که نیازمند عزم همگانی جهت غلبه بر مسائل و مشکلات گوناگون هستیم، برگزاری هرگونه تجمعات اعتراضی را در ۲۳ آذرماه به صلاح و مصلحت  ندانسته و از هر گونه اعلام فراخوان تجمع در این روز حمایت نخواهد کرد و موثرترین راه تحقق درخواست ها و دغدغه های موجود را استفاده از ظرفیتهای موثر مذاکرات و تعاملات اثربخش می داند.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور با بیان این مطلب افزود: در روزهای گذشته جلسات و  مذاکرات فشرده ای با مدیر عامل و مسئولان محترم سازمان تامین اجتماعی انجام دادیم و برخلاف گمانه زنی های اخیر، حقوق بازنشستگان سخت و زیان آور در آذرماه با آخرین تغییرات پرداخت خواهد شد. بیات خاطرنشان کرد: احکام متناسب‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور که مورد اعتراض این دسته از بازنشستگان بود، با مشارکت نمایندگان کانونها اصلاح و فرمول جدیدی برای آن در نظر گرفته شد. این احکام در هیئت‌مدیره و هیئت‌ امنای سازمان تأیید شد و در آذرماه، حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب‌سازی پرداخت می‌شود که انشاا... رضایتمندی این عزیزان را در پی خواهد داشت.

کد خبر: 3461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =