شرایط توسعه گردشگری سلامت برای هلال احمر فراهم است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگو از مرکز سلامت هلال احمر در این کشور به عنوان ظرفیتی در راستای جذب گردشگر در حوزه سلامت یاد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحمدجواد شریعتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور جمهوری دموکراتیک کنگو ‌با اعلام این که ایجاد تسهیلات، روادید و فراهم داشتن امکانات برای اعزام توریست های درمانی از کشور کنگو به ایران می تواند زمینه ساز توسعه گردشگری سلامت شود.

وی بر معرفی ظرفیت های بهداشتی و درمانی ایران و فراهم کردن مقدمات لازم برای خودگردان شدن مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور کنگو تاکید کرد.

در ‌این جلسه داود قره زاد، مسئول امور عمومی مرکز سلامت کنگو از وضعیت فعالیت های مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کیشازا گزارشی ارائه و در ادامه از سوی مقام سفارت ضمن تقدیر از ایشان، برای احمد لجه به عنوان مسئول جدید مرکز سلامت هلال احمر در کنگو آرزوی موفقیت شد.

همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنگو اعلام کرد: در راستای  تحقق اهداف خیرخواهانه و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، حمایت وهمکاری کامل با مرکز سلامت هلال احمر در کنگو صورت می پذیرد تا خدمات درمانی در این مرکز توسعه یابد و تعامل بهداشتی و درمانی بهتری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غرب آفریقا صورت گیرد.

کد خبر: 35391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =