پروژه سبزی که با ۴۵ درصد پیشرفت بین دستگاه‌ها پاس‌کاری می‌شود!

در حالی که پروژه راه اندازی نیروگاه بادی در ۳ فاز به یکی از شرکت های دانش بنیان واگذار شده است، ولی فاز سوم فعالیت آن بلاتکلیف مانده است.

به گزارش آتیه آنلاین، به نقل از ایسنا: علی قربانی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر، این شرکت را اولین سازنده توربین نیروگاه‌های بادی در کشور دانست و گفت: در فاز اول موفق به راه اندازی نیروگاه بینالود و در فاز دوم نیروگاه ۹۰ مگاواتی منجیل شدیم.

وی با اشاره به نصب ۱۰ مگاوات نیروگاه بادی در برخی از شهرستان ها اظهار کرد: این طرح‌ها در راستای تشویق استان‌ها برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر بوده است.

قربانی با اشاره به فاز سوم این شرکت برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر گفت: قرارداد آن با ساتبا منعقد شد که سال ۹۷ آغاز شد، ولی در سال ۹۸ وارد چالش‌های جدی شدیم؛ چرا که رویکرد مسؤولان ساتبا شکل نامهربانی به خود گرفت و این قرارداد بلاتکلیف مانده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، با بیان اینکه این قرارداد بین دستگاه‌ها در حال پاس‌کاری است، اظهار کرد: این در حالی است که ما ۴۵ درصد پیشرفت داشته ایم.

کد خبر: 35637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =