نگرانی از حضور تماشاگران پرسپولیس در استادیوم

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به مشکلاتی که در ورود تماشاگران برای دیدار استقلال و نساجی وجود داشت، گفت: اگر تماشاگران پروتکل‌ها را رعایت نکنند در ورزشگاه دوباره بسته خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، بعد از گذشت ۲۲ ماه از برگزاری بدون تماشاگر دیدارهای فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از هفته پنجم لیگ برتر شامگاه جمعه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این حضور اما به دلیل رعایت نشدن برخی از اصول و دستورالعمل‌ها که با باز شدن یکباره درب و هجوم تماشاگران به داخل ورزشگاه آغاز شد و با رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک از سوی برخی تماشاگران ادامه داشت، با نازیبایی‌هایی همراه بود به طوری که مدیریت کلی موضوع و شیوه اجرای آن را تا حدودی زیر سئوال برد.

این در حالی است که قرار است دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در هفته ششم لیگ برتر هم با حضور تماشاگران برگزار شود و همین مسئله نگرانی‌هایی بابت تکرار صحنه‌های غیراصولی و مغایر با شیوه نامه‌های بهداشتی را ایجاد کرده است. البته که به گفته مدیریت مجموعه ورزشی آزادی، بازگشت تماشاگران به ورزشگاه و چگونگی حضور آنها در دیدار جمعه شب آسیب شناسی شده و قرار است بر اساس نتایج آن، دیدارهای پیش رو از حیث حضور تماشاگران مدیریت شود.

وی در عین حال تاکید دارد که دستورالعمل‌های مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بایستی منسجم‌تر شود تا خدای ناکرده با شیوع دوباره و خیزش کرونا شاهد بسته شدن دوباره درب ورزشگاه‌ها به روی آنها نباشیم.

کد خبر: 35727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =