بازدید موسوی از مراکز درمانی، بیمه‌ای و صنعتی سیستان و بلوچستان و مرکزی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان‌های سیستان و بلوچستان و استان مرکزی ضمن بازدید از مراکز درمانی و بیمه‌ای و تجلیل از کارکنان تامین‌اجتماعی برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شده‌ها به ویژه در شرایط کرونا، با مقامات استانی از جمله نمایندگان مجلس و فرمانداران ملاقات و از مراکز صنعتی استان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر میرهاشم موسوی در سفر به استان سیستان و بلوچستان ابتدا از بیمارستان هامون زابل بازدید کرد و ۵ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان اختصاص داد.

وی از بخش‌های مختلف بیمارستان هامون بازدید کرد و به عیادت از بیماران بستری در این بیمارستان پرداخت. وی همچنین با تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان این بیمارستان گفت‌وگو کرد و در جریان روند خدمت رسانی این بیمارستان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش‌ها و زحمات کادر درمان بیمارستان هامون برای خدمت به بیماران به‌ویژه در دوره شیوع کرونا قدردانی کرد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از شعبه تامین‌اجتماعی زابل

موسوی در این سفر از شعبه تامین‌اجتماعی زابل نیز بازدید کرد و سپس با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار زابل ملاقات کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه ارتقای خدمات بیمارستان‌های تامین اجتماعی زابل و زاهدان نیازمند همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی است، تصریح کرد، رسیدگی به مناطق نابرخوردار اولویت تامین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده کامل از ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه اعزام نیروی متخصص هستیم.

موسوی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در اوایل دوره مسئولیت در سازمان تامین اجتماعی در خدمت یکی از شهرهای مهم و استراتژیک و کم‌ برخوردار کشور هستم.

وی سفرهای استانی را یکی از اولویت‌های خود در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این سفرها مشکلات را از نزدیک می‌بینیم و سعی می‌کنیم که با مشارکت و همفکری و ارزیابی دقیق شرایط بهترین تصمیمات ممکن را برای رفع مشکلات و ارتقاء خدمات اتخاذ کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه آرامش خاطر و آسایش مردم هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی است، تصریح کرد: نتیجه نهایی خدمات این سازمان باید بهبود و ارتقای عدالت اجتماعی باشد و اگر در هر حوزه‌ای احساس می‌شود که از عدالت فاصله گرفته‌ایم باید تجدید نظر و ارزیابی مجدد انجام شود.

موسوی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با اختصاصی این مبلغ تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و کسی پشت نوبت وام نخواهیم داشت.

وی ارتقای خدمات درمانی را از دیگر نیازهای بیمه شدگان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان دانست و افزود: درحال حاضر به دلیل کمبود نیروی متخصص از ظرفیت موجود مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به طور کامل استفاده نمی‌شود و امیدواریم توجه و همکاری لازم از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تخصیص نیرو به این مراکز انجام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ما آمادگی داریم که ضریب بالاتری را برای پرداخت به نیروهای متخصصی که در مناطق محروم به بیماران خدمت می‌کنند، اختصاص دهیم.

موسوی از بررسی شرایط سرمایه‌گذاری بیشتر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: کار گروهی از تامین اجتماعی به این استان سفر خواهند کرد و با همکاری مسئولان استان ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را بررسی خواهند کرد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از شعبه کنارک

بازدید از شعبه کنارک از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در سفر به استان سیستان و بلوچستان بود که صبح پنجشنبه انجام شد.

وی از واحدهای مختلف شعبه کنارک بازدید کرد و در گفت‌وگو با مراجعه کنندگان و کارکنان روند فعالیت این شعبه را بررسی کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین در جلسه‌ای با فرماندار این شهرستان و نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند به بررسی شرایط خدمت رسانی تأمین اجتماعی به مردم این منطقه پرداخت.

در این جلسه معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و عبدالغفور حوت فرماندار کنارک توضیحاتی درباره شرایط منطقه ارائه دادند و خواستار احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در کنارک شدند.

موسوی در این زمینه گفت: شرایط منطقه و ضوابط مربوط به احداث مراکز درمانی جدید را به دقت بررسی می‌کنیم و با نگاه ویژه و رویکرد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی، در صورت نیاز درمانگاه تأمین اجتماعی در این منطقه احداث خواهد شد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از بیمارستان امام علی‌(ع) چابهار

وی در ادامه از بیمارستان امام علی(ع) چابهار نیز بازدید کرد. این بیمارستان توسط سازمان تأمین اجتماعی احداث شده و برای خدمت رسانی به مردم در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و به عیادت از بیماران و گفت‌وگو با مراجعه کنندگان و کارکنان پرداخت.

موسوی در گفت‌وگو با کارکنان این بیمارستان از پزشکان، پرستاران و کادر درمان بابت خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی در این شهرستان تشکر کرد.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان مراکز بیمه‌ای و درمانی استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه کادر درمان که در دوره شیوع کرونا در خدمت مردم این استان هستند، قدردانی کرد.

در این بازدید معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند نیز مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را همراهی کرد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از درمانگاه تامین‌اجتماعی الزهرا(س)

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه سفر خود به چابهار از  شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی الزهرا(س) این شهر بازدید کرد و در این بازدیدها با مراجعه کنندگان و کارکنان این مراکز به گفت‌وگو پرداخت.

موسوی در بازدید از درمانگاه الزهرا(س) به گفت‌وگو با بیماران پرداخت و از پزشکان و کادر درمان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی در این شهرستان تشکر کرده و از زحمات آن‌ها در راستای خدمت‌رسانی به بیماران کرونا، قدردانی کرد.

وی در بازدید از شعبه تأمین اجتماعی چابهار که معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقند او را همراهی کرد، به بررسی روند خدمت رسانی این شعبه پرداخت و بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی آنان تأکید کرد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

نماینده مردم چابهار در مجلس:

میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن تامین اجتماعی است

نماینده مردم چابهار و کنارک، نیک‌شهر، قصر قند و دشتیاری با اشاره به بازدیدهای مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از سیستان و بلوچستان، گفت: میرهاشم موسوی به دنبال اجتماعی کردن و مردمی اداره کردن سازمان تامین اجتماعی است.

معین‌الدین سعیدی، افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در مناطق نابرخوردار از جمله استان سیستان و بلوچستان و به ویژه مناطق چابهار و کنارک ثابت کرد که به دنبال رفع مشکلات مناطق محروم است و من به عنوان نماینده مردم منطقه از ایشان تشکر می‌کنم.

وی افزود: در این سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مصوبات بسیار خوبی را برای استان سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق محروم داشت که در نوع خود کم نظیر است.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مناطق مختلف و بررسی مسائل و مشکلات شعب و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سازمان، نقطه قوت سفرهای ایشان است و امیدواریم مسئولان استانی بتوانند از فرصت ایجاد شده و رویکرد جدید مدیریت سازمان تامین اجتماعی برای پیشرفت استان استفاده کنند.

سعیدی در پایان ضمن تقدیر از میرهاشم موسوی گفت: امیدواریم با حضور تیم اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان، تصمیمات خوبی در راستای ایجاد اشتغال و پیشرفت استان اتخاذ شود.

بازدید موسوی از مراکز درمانی، بیمه‌ای و صنعتی سیستان و بلوچستان و مرکزی

نماینده مردم سیستان در مجلس:

میرهاشم موسوی مدیر انقلابی و جهادی است

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی نیز در رابطه با عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم گفت: میرهاشم موسوی یک مدیر انقلابی و جهادی است و سوابق قابل توجهی در حوزه مدیریتی دارد.

محمد سرگزی در جمع مدیران سازمان تامین اجتماعی افزود: بنده با شناختی که از مدیر جدید و انقلابی سازمان تامین اجتماعی دارم، مطمئنم که در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این سازمان خواهد افتاد.

وی ادامه داد: رویه تازه‌ای که در این سازمان پیش گرفته شده، نوعی مدیریت مبتنی بر حضور میدانی و عملیاتی در مناطق کم برخوردار است و در شرایطی که بسیاری از مدیران در دفتر ستاد مرکزی خود می‌نشینند و تصمیمات سازمانی خود را اخذ می‌کنند، این اقدام، با اهمیت و در خور تقدیر است.

نماینده مردم سیستان گفت: سیستان و به عبارتی استان سیستان و بلوچستان یک استان محروم است و نیازمند بازنگری در نوع خدماتی است که سازمان تامین اجتماعی در حال ارایه آن است.

سرگزی ادامه داد: میرهاشم موسوی دارای یک برنامه تحولی مبتنی بر عدالت است و با این رویکرد است که ایشان در مناطق نابرخوردار و کم برخوردار حضور می‌یابند و ما امیدواریم خروجی این سفرها به افزایش اعتماد مردم که در صدر برنامه‌های آقای موسوی است، منجر شود.

بازدید موسوی از مراکز درمانی، بیمه‌ای و صنعتی سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اراک

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین صبح شنبه به شهر اراک در استان مرکزی سفر کرد و در بدو ورود از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کرد.

موسوی به عیادت از بیماران بستری در این بیمارستان پرداخت و با کارکنان این بیمارستان از جمله پزشکان، پرستاران و کادر درمان گفت‌وگو کرد.

وی همچنین از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای خدمت‌رسانی به بیماران تامین‌اجتماعی قدردانی کرده و خدمات آن‌ها را در دوران کرونا ارزشمند توصیف کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه این سفر با اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی ملاقات کرد.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

بازدید از کارخانه‌های آذرآب و واگن‌پارس اراک

موسوی در ادامه این سفر از کارخانه‌های آذرآب و واگن‌پارس اراک بازدید کرد.

وی پیش از ظهر امروز با حضور در کارخانه‌های آذرآب و واگن‌پارس با کارگران شاغل در این دو شرکت بزرگ صنعتی به گفت‌وگو پرداخت و از تلاش‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس و محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را در این بازدیدها همراهی کردند.

واگن پارس یک افتخار ملی است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طی سخنانی در شرکت واگن پارس اراک از تلاش‌ها و زحمات کارگران و مهندسان این مجموعه قدردانی کرد و گفت: شما عزیزان فعال در عرصه تولید و سازندگی کشور ولی‌نعمتان ما هستید و سازمان تأمین اجتماعی به خدمت رسانی به شما افتخار می‌کند.

موسوی با بیان اینکه شرکت واگن پارس در توسعه و اعتلای کشور نقش دارد، افزود: بومی سازی این صنعت مهم و افزایش سهم تولید داخل در صنعت واگن سازی کار بسیار ارزشمندی است و سازمان تأمین اجتماعی نیز به سهم خود برای گره‌گشایی و خدمت رسانی به بیمه شدگان این شرکت اقدام می‌کند و اگر مانعی برسر راه تولید و فعالیت حداکثری این شرکت باشد، به سهم خود برای رفع مشکلات اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قطار رجا، از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی، یکی از مشتریان واگن سازی اراک است، گفت: سعی می‌کنیم که از ظرفیت این مجموعه برای همکاری بیشتر استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: کارخانه واگن پارس یک افتخار ملی  در عرصه تولیدات داخلی است‌ ‌و این امر می تواند یک الگو برای بخش صنعت باشد. چرا که بیش از ۹۰ درصد تولید محصول در این کارخانه تولید داخل است و در برخی محصولات به ۷۰ درصد می رسد که امید است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها  در این زمینه نیز به حداکثر تولید در داخل برسد.

موسوی اظهار کرد: این اقدامات موثر نشان از آن دارد که در هر عرصه و حوزه که مانع زدایی و رفع موانع صورت گرفته است، با رشد و شکوفایی در آن واحد و مجموعه روبرو بوده‌ایم.

بازدید موسوی از مراکز درمانی و بیمه‌ای سیستان و بلوچستان و مرکزی

با همکاری شستا رونق به کارخانه هپکو بازمی‌گردد

وی همچنین با حضور در کارخانه هپکو اراک، کارگران را مهم‌ترین سرمایه در بحث توسعه و اقتدار صنعتی توصیف کرد.

وی با اشاره به همکاری شرکت‌های شستا در رونق تولیدات استانی، افزود: شرکت‌های تابعه شستا نیازهای خود را به شرکت هپکو سفارش می‌دهند و با دریافت این سفارشات کارخانه هپکو رونق می‌گیرد.

میر هاشم موسوی با اشاره به اینکه کارگران مهمترین سرمایه در بحث توسعه و اقتدار صنعتی هستند، بیان کرد: عمده مشکل کارخانه هپکو استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه بیشتر این صنعت است؛ از این رو به دنبال کمک در جهت رفع موانع موجود برای این بخش صنعتی هستیم.

وی تصریح کرد: تکالیفی را برای شرکت‌های زیر مجموعه‌های سازمان در شستا تعیین کردیم تا تمام نیازهای خود را در بحث ماشین آلات از هپکو خریداری کنند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۱۵ الی ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه فعال است و برای توسعه و رشد این کارخانه نیاز هست مدیران مجموعه برنامه توسعه‌ای را آماده کنند. امید است با هدایت منابع مالی و با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری به این سو، بار دیگر شاهد رونق تولید در این کارخانه باشیم.

وی به مبحث کارخانه آذرآب اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین دغدغه این کارخانه بیمه کارگران است که در این حوزه تاکید شده در بحث حق بیمه، اگر در بخش منابع مالی بیمه کارگران مشکلی وجود دارد، با تقسیط بیمه و دیگر شرایط  در راستای حمایت از این مجموعه اقدام کنند.

موسوی گفت: در کنار آذراب از کارخانه واگن پارس هم بازدید داشتیم که با تغییر مدیریت شرایط تولید به نسبت قبل بهتر شده است و روند تولید در این کارخانه به سمت بومی سازی حرکت کرده است.

بازدید موسوی از مراکز درمانی، بیمه‌ای و صنعتی سیستان و بلوچستان و مرکزی

موسوی در دیدار با استاندار مرکزی:

آرمان تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش و عدالت در جامعه است

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، در ادامه سفر خود به استان مرکزی با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، با بیان اینکه آرمان تامین‌اجتماعی، ایجاد امنیت و آرامش و عدالت در جامعه است، تصریح کرد: ذی‌نفعان اصلی ایجاد این آرامش، جامعه کارگری و کارفرمایی و اعضای این صندوق هستند.

وی افزود: با یک نگاه راهبردی به صندوق داری در تامین اجتماعی باید شرایطی را فراهم کرد که محیط را برای رشد و توسعه رقم زد و آرامش را برای آیندگان به ارمغان آورد. برای تحقق این امر نیاز است به جامعه کارگری توجه ویژه‌ای شود.

موسوی با اشاره به فضای جنگ همه جانبه اقتصادی و تحریم‌ها گفت: در مقابل با وجود ظرفیت و پتانسیل‌های مهم موجود در کشور می‌توان در مسیر رونق تولید قدم برداشت. ظرفیت درونی کشور متکی به سرمایه انسانی است و از این رو هرچه بتوان دغدغه سرمایه انسانی و نیروی کار را به حداقل رساند می‌توان افقی روشن را برای آینده ترسیم و در راستای توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف قدم برداشت.

وی ادامه داد: ارزش پول ملی و اقتصاد وابسته به کار است از این رو هرچه به سمت اصلاح و بهبود شرایط کار و حمایت از نیروی انسانی حرکت کنیم، زمینه ارزش ملی تقویت می‌شود. مهمترین موضوع که باید به آن توجه شود این است که با گره گشایی و حل مسایل کوچک پیش روی تولید می‌توان موانع بزرگ را رفع کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در رابطه با هپکو تصمیمات خوبی گرفته شده اما این تصمیمات کافی نیست، برای بازگشت رونق به این کارخانه نیاز است، اقدامات موثر دیگری نیز انجام شود. با وجود ظرفیت‌های موجود در این کارخانه باید از ورود کالاهای مشابه به کشور جلوگیری کرد و تمام شرکت‌ها با ثبت سفارش کالای خود به احیای مجدد این کارخانه کمک کنند.

موسوی اظهار داشت: در راستای توسعه و بازگشت فعالیت در این کارخانه به همه شرکت‌های زیر مجموعه شستا ابلاغ شده تا کالای مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنند.

استاندار استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: بحث‌های کارگری و کشاورزی استان که دو حوزه از قطب‌های مهم کشور محسوب می‌شود نیاز به توجه ویژه دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه با بیان اینکه صنایع بزرگ مسائل خاص خود را دارند و نیاز به پیگیری مستمر دارد، به مسائل هپکو اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی در کشور و به تبع آن در استان به موقع بررسی نمی‌شود و تصمیم گیری در رابطه با حل مسائل به تعویق می‌افتد و منشا بسیاری از مشکلات از جمله مشکلات هپکو این موضوع است. به عنوان نمونه در رابطه با مسئله فساد در خصوصی سازی راهکارهایی برای بهبود شرایط وجود دارد که مورد توجه قرار نگرفته است.

وی بیان کرد: هرآنچه در استان مرکزی قابلیت تولید دارد و وارد می‌شود باید با استفاده از ابزار قانون تحت پیگرد قرار دهیم، این موارد شامل محصولات تولیدی شرکت‌های بزرگ استان نیز می‌شود و از این شرکت‌ها حمایت خواهیم کرد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بیش از ۲۲ سال با هپکو در ارتباط بوده‌ام و باید توجه داشت، امروز هپکو آماده حرکت است و شرایط مناسبی دارد اما این شرکت نیاز به اصلاح مدیریتی، سهامداری و برخورد با رانت خواران دارد.

وی با اشاره به این نکته که حاکمیت و دولت وظیفه تامین عدالت و امنیت را به عهده دارد، گفت: این تفکر که امنیت شغلی و اقتصادی در کارگران رعایت نمی‌شود وجود دارد و کارگران مطالبه رسیدگی به وضعیت را خواستار هستند؛ در همین راستا دیوان سالاری استان را به نفع عدالت، رفاه و امنیت مردم این استان می‌شکنیم که بیش از گذشته از کارگران حمایت شود.

علی بابایی کارنامی، رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: جامعه کارگری به اهمیت تلاش و کوشش برای پیشرفت آبادانی کشور اعتقاد دارند و بحث کارگری و حقوق این قشر دغدغه اصلی  فراکسیون کارگری و مجلس یازدهم است.

وی با بیان اینکه قصد و اراده برای حمایت از کارگران در تمامی بخش‌های نظام وجود دارد، اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو بازوی اقتصاد کشور هستند و بدون حضور و فعالیت آن‌ها توسعه تولیدات محقق نمی‌شود. از استاندار استان مرکزی می‌خواهم  که برای رفع مشکل هپکو اقدام کنند.

بابایی کارنامی ادامه داد: مشکلات هپکو در حوزه‌های مختلف بایستی در اسرع وقت برطرف شود. مدیران ناکارآمد و فاسد باید عزل شوند و سفارش سایر شرکت‌ها باید از این کارخانه انجام شود تا بار دیگر رونق به این کارخانه بازگردد.

قیاسی، عضو کانون انجمن‌های صنفی استان مرکزی گفت: اصلاح ماده پنج کارگران ساختمانی مهمترین دغدغه کارگران این بخش است؛ تقاضا داریم نمایندگان مجلس و مسئولان دیگر به  این موضوع توجه کنند.

وی افزود: محدودیت سهمیه کارگری یکی دیگر از دغدغه‌های این قشر است و نزدیک به ۱۸ ماه است، کارگران در انتظار سهمیه بیمه کارگران ساختمانی هستد. با توجه به سختی کار می‌طلبد در این راستا گام برداشته شود تا اگر کارگری در حین کار دچار سانحه شد خانواده از این مزایا استفاده کنند.

ابطحی رییس کانون بازنشستگان استان مرکزی نیز گفت: درمان و معیشت دو دغدغه اصلی جامعه کارگری و بازنشستگی است.

میرناصری، رییس شورای کارگری هپکو نیز گفت: مهمترین توقع و خواسته کارگران این کارخانه این است که مسئولان مربوطه نگاه ویژه‌ای به حقوق این قشر داشته باشند. حق و حقوق کارگری، امنیت شغلی، سختی کار و ۴درصد حق بیمه کارفرما لحاظ نشده است و باید به آن توجه شود.

وی افزود: امید است با استفاده از زیرساخت‌های موجود و نیروی متخصص و متعهد در جهت بازگردان رونق تولید به این کارخانه گام برداشته و امید و اعتماد در بین مردم زنده شود.

بازدید موسوی از مراکز درمانی، بیمه‌ای و صنعتی سیستان و بلوچستان و مرکزی

کد خبر: 36373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =