نحوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر والیبال مشخص شد

تقسیم بندی تیم ها برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مشخص شد.

به گزارش آتیه آنلاین، دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با قهرمانی تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد. قرار است دور برگشت این مسابقه به شیوه بازی های لیگ ملت های والیبال (VNL) برگزار شود.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا مسابقات دور برگشت از هشتم یا نهم دی ماه آغاز شود، اما میزبان و نحوه گروه بندی این مسابقات هنوز از سوی فدراسیون والیبال مشخص نشده است.

سوالی که در این شرایط مطرح می شود این است که شیوه لیگ ملت ها چگونه خواهد بود. در این مدل برگزاری مسابقات، کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال هر هفته تیم ها را به دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی تقسیم خواهد کرد؛ البته تنها در یک هفته تیم ها به سه گروه چهار تیمی و یک گروه دو تیمی تقسیم بندی می شوند تا با هم رقابت کنند.

نادر انصاری، دبیر کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال درخصوص میزبانی دور برگشت اظهار داشت: با توجه به شرایط و امکانات شهرها، میزبان مشخص خواهد شد. ضمن اینکه تهران هم همچنان یکی از میزبان‌ها خواهد بود. شهرهایی که شرایط میزبانی یعنی سالن استاندارد و هتل مناسب داشته باشند شانس گرفتن میزبانی دارند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال میزبانی در شهری همچون مریوان که به دلیل نداشتن پرواز مستقیم از نظر رفت و آمد مشکل دارد، ممکن است برنامه بازی ها را با مشکل روبرو کند و به همین دلیل شانسی برای گرفتن میزبانی ندارد. ضمن اینکه میزبانی های دور رفت هم مورد بررسی کمیته رویدادها قرار خواهد گرفت تا بی عدالتی رخ ندهد.

کد خبر: 3640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =