برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو

"علی حسین شهریور" معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این نکته افزود: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو از تاریخ دوازدهم لغایت چهاردهم آذرماه ۱۴۰۰ به میزبانی مرکز تخصصی فناوری خودرو ۹ دی تهران برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، این دوره از مسابقات با حضور ۳۰ رقابت کننده از ۱۵ استان و مشارکت دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: این مسابقات با هدف ارتقای توانمندی‌های مهارتی مطابق با استانداردهای روز جهانی و شناسائی نخبگان زیر ۲۱ سال جامعه در قالب مرحله انتخابی مسابقات جهانی شانگهای چین ۲۰۲۲ برگزار شد و نتایج ذیل در آن حاصل گردید.

در رشته صافکاری خودرو، علی شکرالهی از استان اصفهان، بلال براهویی مجرد از سیستان و بلوچستان و امیر رضایی از کردستان موفق به کسب مشترک مدال طلا شدند. در این رشته و برابر قوانین مسابقات مدال نقره و برنز اهدا نگردید.

همچنین در رشته نقاشی خودرو، یاسین ریگی از سیستان و بلوچستان موفق به کسب مدال طلا و آقایان محمدعلی رحمتی‌پور از دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سیاوش حیدری شایگان مدال نقره کسب نمودند.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۳۳ رشته به صورت غیر متمرکز و غیر همزمان در ۱۳ استان کشور در حال برگزاری است.

  

کد خبر: 38065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =