مشکل مردم با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمی‌توان با پشت میزنشینی مشکلات مردم را حل کرد بنابراین باید فرآیندهای جاری سیستم اداری را به نفع مردم تغییر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدرضا حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان افزود: یکی از مهمترین کارهای مدیران، افزایش ارتباط با زیرمجموعه است که در این صورت ارتباط کارمندان زیر مجموعه با مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر تعامل مدیران و استفاده آنها از تمام توانمندی ها اظهار داشت: مدیران باید مدام مهارت‌های خود را تقویت کنند، از منافع خود به نفع مردم بگذرند و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی گفت: کارمندان نیز باید بدانند  مردم و ارباب رجوع ولی‌نعمت آن‌ها هستند اما دربرخی ادارات فضایی حاکم شده است که این موضوع بالعکس جلوه می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه درک اهداف انقلاب اسلامی در سلسله مراتب اداری و در نهایت کمک مردم به مسوولان تاثیرگذار است، افزود: باید قوانین و رسومات تبعیض‌آمیز را از میان برداشت ومادامی که این امر از اتاق مدیران و کارکنان آغاز نشود اتفاقی رخ نخواهد داد.

حسینی گفت: برای رفع بسیاری از مشکلات به پول و اعتبار نیازی نیست بلکه به عقل و تفکر نیاز است و همچنین برطرف کردن بسیاری از مشکلات نیاز به جسارت، جرات و بر هم زدن روابط اشتباه دارد.

وی با تاکید بر حذف سیستم های اداری مانع خدمتگزاری به مردم تصریح کرد: یکی از مهمترین کارها، ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران است چراکه باید برخی الگوهای مدیریتی حاکم را تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رسیدگی بیشتر به مردم به ویژه شهروندان محروم و مستضعفان بوده و این انقلاب برای تقسیم عادلانه امکانات، فرصت‌ها و استقرار ارزش های الهی از جمله عدالت صورت گرفت.

کد خبر: 38285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =