"فرزند کمتر زندگی بهتر" یک طرح استعماری بود

"فرزند کمتر زندگی بهتر" یک طرح استعماری برای کشورهای درحال توسعه بود تا با این کار مانع از پیشرفت شان شوند.

رجب رحمانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با طرح جوانی جمعیت و الزامات مربوط به آن گفت: این موضوع از دیر باز مورد توجه و تایید مقام معظم رهبری بود و تاکید ایشان بر جمعیت جوان و پویا ما را بر آن داشت تا در این مجلس طرحی را به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی در سال های گذشته توجه زیادی به این موضوع نداشتند افزود: امیدواریم با یک جهش خوب این طرح اجرا شده و شاهد تولد فرزندان این خاک باشیم که در آینده بتوان فردی مفید برای جامعه تربیت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: "فرزند کمتر زندگی بهتر" یک طرح استعماری بود که حتی کشورهای خارجی نیز به آن عمل نکردند و این چنین طرح هایی را برای کشورهای در حال توسعه اندیشیده بودند تا با این کار مانع از پیشرفت شان شده، جمعیت شان پیر شده و به اهداف استکباری خود برسند.

رحمانی بیان کرد: درست است که یک سری مشکلات در جامعه اعم از بیکاری، گرانی، بالا رفتن تعداد تحصیلکردگان بیکار و ... داریم ولی توانایی برون‌رفت از این مشکلات را داریم که لازمه آن تلاش و همدلی مسئولین است.

وی خاطرنشان کرد: می توان با راه اندازی کارخانجات در شهرها، اشتغال و بیکاری جوانان را حل کرد که این موضوع خود یکی از اصلی ترین محرکه ها برای ازدواج و فرزندآوری خواهد بود.

نماینده مردم  تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بخش خصوصی در اقتصاد مهم ترین مولفه است و نباید اشتغال را در کارمند دولتی بودن خلاصه کنیم، در حالی که بخش خصوصی ما ظرفیت های بسیار بالاتری دارند، هر قدر این بخش را حمایت کنیم اشتغال بالا رفته و مشکل بیکاری نیز حل می شود.

پایان پیام/

کد خبر: 38620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =