فرامین رهبری درخصوص قانون تعرفه گذاری و توزیع عادلانه پزشک عملیاتی شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بازسازی شبکه بهداشت، اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و توزیع عادلانه پزشک هرچه زودتر باید در کشور عملیاتی شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر سید مرتضی خاتمی در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پرستار گفت: رهبری با تشریح رفتار مدبرانه حضرت زینب، پرستاری را موجب اجر و پاداش مضاعف دانستند.

وی اضافه کرد: ایشان ضمن ارج نهادن به شهدای سلامت، در خصوص تقویت و حمایت از جامعه پرستاری و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری حجت را بر همگان تمام کردند و باید دولت و مجلس در این راستا منسجم‌تر و سریع‌تر عمل کنند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دید عمیق رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت و تاکید بر تمرکز بر پیشگیری و بازسازی شبکه بهداشت کشور بسیار راهگشا است و رویکرد مسوولان باید در این محورها پویاتر شود.

خاتمی افزود: همانطوری که رهبری اشاره کردند، توزیع پزشک در کشور روند عادلانه ندارد و با کار کارشناسی دقیق و ایجاد ساختارهای هدفمند باید توزیع عادلانه در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با یکدلی و همراهی مسوولان و مردم مشکلات مرتفع شود.

خاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت اعتقاد و توجه به این حوزه دارد و وزارت بهداشت هم پیگیر مشکلات است؛ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در کنار مدافع کادر بهداشت و درمان بوده و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی و حل آنها را پیگیری می‌کند.

کد خبر: 38982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =