ابلاغ دستورالعمل مقررات‌زدایی و تفویض صندوق بیمه اجتماعی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دستورالعمل جامع مقررات‌زدایی و تفویض امور اجرایی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را به مدیریت‌های استانی و مؤسسات کارگزاری این صندوق در سراسر کشور ابلاغ نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت‌اله برقراری گفت: در راستای برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین برنامه‌های تحول این صندوق و به منظور تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان صندوق، جلب رضایت حداکثری ایشان و همچنین تقویت جایگاه اداری واحدهای اجرایی و عملیاتی صندوق، دستورالعمل جامع مقررات‌زدایی و تفویض امور اجرایی صندوق بیمه اجتماعی به استانها و موسسات کارگزاری ابلاغ شد.

وی گفت: این مقررات زدایی در حوزه‌های نام نویسی، عضویت مشمولان، تفویض امور مرتبط با نام نویسی، حوزه نقل و انتقال حق بیمه، کسور بازنشستگی از صندوق به سایر صندوقها، تسهیل و تسریع در شناسایی و عضویت کشاورزان غیر ساکن در روستا خواهد بود.

وی اضهار امیدواری کرد که با انجام این مهم بتوان گامهای جدی در مسیر تحول در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برداشته شود و نیز به خدمت‌رسانی به جامعه هدف صندوق که از ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی خاصی برخوردار هستند شتاب سرعت و کیفیت بخشیده شود.

کد خبر: 40303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =