در موضع قوی‌تری برای مذاکره با روسیه درباره سوریه هستیم

نماینده سابق آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که کشورش در حال حاضر برای مذاکره با روسیه درباره سوریه در موضع قوی‌تری قرار دارد چراکه تمامی ابزارهای فشار همچنان در دست دولت ایالات متحده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، نماینده سابق آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که کشورش در حال حاضر برای مذاکره با روسیه درباره سوریه در موضع قوی‌تری قرار دارد چراکه تمامی ابزارهای فشار همچنان در دست دولت ایالات متحده است.

«جیمز جفری»، نماینده سابق آمریکا در امور سوریه و ائتلاف ضد داعش در گفتگو با الشرق الاوسط گفت: «آمریکا در حال حاضر برای مذاکره با روسیه درباره سوریه به دلایل زیادی در موضع قوی‌تری است از جمله این دلایل این است که تمام ابزارهای فشار همچنان در دست دولت جوبایدن است و روسیه در باتلاق سوریه غرق شده است.»

وی گفت: «دولت بایدن باید به هماهنگی با همپیمانان عرب و منطقه‌ای و سازمان ملل از طریق مذاکره با طرف روسی برای تضمین موفقیت در تحقق اهداف خود بپردازد. اگر این اقدام صورت نگیرد، به این معناست که دولت بایدن معتقد است که سوریه مهم نیست یا اینکه آن‌ها می‌خواهند کاری را انجام بدهند که هیچ کسی نمی‌خواهد از آن اطلاع داشته باشند.»

کد خبر: 40435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =