۱۱۰۰ میلیارد تومان کالا درمیان مددجویان کمیته امداد کشور توزیع می‌شود

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور گفت: امسال به ارزش یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی و جهیزیه بین مددجویان و نوعروسان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجید باجلان روز پنجشنبه در آیین توزیع هفت هزار فقره جهیزیه و لوازم خانگی در بین مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در قالب کاروان فاطمی افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در کنار۱۲۲ فعالیت و ماموریت، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه مددجویان است.

وی بیان کرد: سال گذشته تصمیم گرفته شد در قالب تهیه جهیزیه اقلامی از تولیدات داخلی کشور با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌ها خریداری شود که حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت‌ کارخانه تهیه شد.

باجلان اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی و دغدغه‌ کمیته امداد برای استان‌های جنوبی در فصل گرما، تامین وسایل سرمایشی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی و ۲۴ هزار کولر گازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر از این شمار حدود یکهزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی است.

وی گفت: برای فصل زمستان نیز در کل کشور حدود ۴۷ هزار بخاری گازی تاکنون به جامعه هدف تحویل شده و در مناطقی که گاز وجود ندارد متناسب با همان اقلیم وسایل گرمایشی تهیه و تقدیم شده است.

باجلان افزود: در مناطقی که مشکل آب وجود دارد نیز حدود ۱۰ هزار مخزن آب تهیه شده که ۲هزار مخزن آن سهم استان بوشهر است و امروز تحویل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امروز در قالب کاروان فاطمی ۵۰۰ فقره جهیزیه نوعروسان و ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری سرمایشی، گرمایشی و مخزن آب به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهرتحویل داده شد.

محمد رضا میری اضافه کرد: ارزش این کالاها ۴۸ میلیارد تومان است.

کد خبر: 40537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =