حمایت های سازمان تامین اجتماعی در دوران بحران کرونا تداوم دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان گفت: در خصوص تداوم حمایت های سازمان از کادر پزشکی و درمانی در قالب طرح جبران خدمت و عملکرد، گفتگوهای لازم با مدیران ارشد سازمان انجام شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در وبینار روسای مراکز درمانی از خدمات شایسته همکاران به بیماران کرونایی تشکر و قدردانی کرد و افزود: در استان کرمان از مجوزهای جذب نیرو در دوران بحران کرونا به خوبی و مطابق مقررات استفاده شده است و در حال حاضر نیز در همه استانها با ضابطه های بیشتری اجرا می شود.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی از موج اول شیوع ویروس کرونا با تمام توان پای کار بوده و حمایت های مختلفی در حوزه های نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و جبران خدمت کادر پزشکی به عمل آورده است.

دکتر فخر فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت و اظهار داشت: کادر پرستاری محور اصلی در حوزه های درمانی هستند و توصیف خدمات آنها از حد بیان و قلم خارج است.

وی اضافه کرد: پرستاری یک ذخیره اخروی است و فراتر از یک شغل است.

دکتر فرهاد اشافی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان نیز در این وبینار گفت: تیم تنفسی در بیمارستان بر اساس فرمت جدید شکل گرفته و فعالیت می کند.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر پرسنل در قالب کادر پرستاری در این مرکز درمانی مشغول خدمت هستند.

دکتر مهدی ابناء رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان افزود: پرستاران کانون تمامی خدمات درمانی هستند.

وی همچنین از تداوم روند اجرای پروژه های طرح سطح بندی خدمات درمانی خبر داد.

ایشان در خصوص فعالیت تیم تنفسی گفت: موارد و اتفاقات این تیم مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

دکتر هاشمی، رییس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز در این جلسه گفت: برنامه های عملیاتی طرح ارتقاء هتلینگ ادامه دارد و فعالیت تیم تنفسی بیمارستان نیز موجب خدمت رسانی بهتر به بیماران شده است.

کد خبر: 4055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =