تقدیر از مشاور هیات مدیره تامین اجتماعی برای دفاع از حقوق بیمه‌شدگان

علی حیدری، عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک بازنشستگی از تلاشهای محمد قلی مارامایی، مشاور هیات مدیره این سازمان در تبیین مواضع کارشناسی و صیانت از کیان این سازمان بویژه در ارتباط با دفاع از حقوق حقه کارگران، مستمری بگیران و بیمه شدگان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این تقدیرنامه آمده است:

بی شک نقش بی بدیل سازمان تامین اجتماعی در تعالی بخشی جامعه و تاثیر گذاری آن بر کیفیت زندگی بیش از نیمی از آحاد جامعه بعنوان اصلی ترین و محوری ترین بیمه گر اجتماعی کشور، مرهون مجاهدت و ممارست علمی و عملی مدیران و کارشناسان فرهیخته، دغدغه مند و تلاشگری است که درطول عمر بابرکت اداری خویش کمر همت به استواری، بالندگی و پویایی این سازمان بسته اند.
از سال ۱۳۹۲ که دور جدیدی از همکاری با جنابعالی در این حوزه آغاز شد تاکنون، طرحها و لوایح مهمی همچون "قانون احکام دائمی برنامه های توسعه"، "قانون برنامه ششم توسعه" و ... به همراه طرحها و لوایح دیگری بر له و یا علیه سازمان مطرح شد که جنابعالی بر پایه تجارب و تخصص خویش مراتب را در مجلس شورای اسلامی و ... پیگیری کرده و نسبت به رایزنی و تبیین مواضع کارشناسی سازمان اقدام می نمودید. اکنون که به بازنشستگی نائل گشته اید، از درگاه ایزد منان برای شما در سایر عرصه های زندگی و برای ایشان سلامتی و سربلندی روزافزون مسئلت می کنم.
با توجه به تلاشهای مجدانه جنابعالی در تبیین مواضع کارشناسی و صیانت از کیان سازمان تامین اجتماعی بویژه در ارتباط با دفاع از حقوق حقه کارگران، مستمری بگیران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، برخود فرض می دانم تا از جنابعالی تـقدیر و تـشکر نمایم و برای شما در سایر عرصه های زندگی، آرزوی پیروزی روزافزون دارم. موفق، سلامت و شاد باشید.

کد خبر: 4158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =