۱۲ کارخانه منتخب «نشان اقتصاد مقاومتی» دریافت کردند

در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران بزرگ که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد، ۱۲ کارخانه منتخب و الگو با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی «نشان اقتصاد مقاومتی» دریافت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ کارخانه منتخب و الگو به انتخاب سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا فخاری» استاندار تهران، «علیرضا اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات، فعالان اقتصادی و جمعی از کارگران و کارآفرینان در راستای نهادینه‌سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی، امروز هشتم اردیبهشت در «شرکت ساپکو» برگزار شد.

این جشنواره با هدف الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران بزرگ به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

در این آیین از نشان شهید شاخص جامعه کارگری «شهید اسدالله ابراهیمی» شهید مدافع حرم که در شرکت پارس خودرو اشتغال داشت، رونمایی شد.

کد خبر: 70142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =