پیام‌های تسلیت مقامات و مسئولان به سخنگوی دولت

مقامات و مسئولان کشوری و لشگری درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت را به وی و بازماندگان تسلیت گفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به سخنگوی دولت درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت.

محمد اسلامی نوشت: برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم درگذشت غم‌انگیز فرزند گرامی جنابعالی موجب اندوه و تأثر فراوان اینجانب شد.

رییس سازمان انرژی اتمی در این پیام تسلیت از درگاه حضرت احدیت برای آن عزیز سفر کرده به سرای باقی، آرامش ابدی و برای بهادری جهرمی و خانواده وی صبر و شکیبایی مسألت کرد.

رییس دفتر رییس جمهور درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت

همچنین غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری با صدور پیامی درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی را تسلیت گفت.

وی  در این پیام با ابراز تأسف از درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی از درگاه خداوند رحمان برای آن نورسته همجواری با پاکان در خلد برین را خواستار شد.

پیش از این آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به علی بهادری جهرمی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بهادری جهرمی در غم از دست دادن فرزند خود به سوگ نشست. براساس اطلاع خبرنگار ایرنا فرزند خردسال سخنگوی دولت شب گذشته (چهارشنبه هشتم دی) به علت بیماری در بیمارستانی در تهران دارفانی را وداع گفت.

کد خبر: 41704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =