کارکنان تامین اجتماعی کرمانشاه در سوگ شهید مدافع سلامت نشستند

مجموعه کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سوگ دکتر پیام نیک رهی شهید مدافع سلامت و رئیس بیماستان شهدای کرمانشاه نشستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع سلامت، دکتر پیام نیک رهی رییس بیمارستان شهدا کرمانشاه با حضور مقامات استانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)، رئیس سازمان نظام پزشکی، فرمانده بسیج جامعه پزشکی و مدیران تامین اجتماعی استان کرمانشاه انجام شد.

در این مراسم دکتر میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر پیام نیک رهی گفت: وی یکی از مدیران برجسته، دلسوز، متعهد و مشفق در انجام ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهدا بود که با تلاش هایشان توانستند طی دوران مدیریت خود خصوصا در ایام همه گیری بیماری کرونا بسیار به مردم استان در مداوای آنها موفق باشند و در این راه با تقدیم جان خود چراغ راهی برای سایر همکاران باشند.

همچنین طی مراسم با شکوهی به مناسبت روز پرستار، از پرستاران شاغل در مراکز درمانی مدیریت درمان کرمانشاه تجلیل بعمل آمد.

دراین مراسم، دکتر حجتی پور ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی در خدمت به مراجعه کنندگان و برشمردن خدمات درمانی در مدیریت درمان کرمانشاه گفت: تلاش و خدمت در حرفه پرستاری که همراه است با تعهد، وظیفه شناسی، عشق، استقامت و صبوری، توفیقی در زدودن غم و رنج از دردمندان و بیماران است.

دکتر حجتی سپس به مراه ایمان بیوس مدیرکل تامین اجتماعی استان از بیمارستان های شهدا و حضرت معصومه(س) کرمانشاه بازدید و این روز خجسته را با اهدا گل به پرستاران تبریک گفت.

کد خبر: 4247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =