در مقابل تیم پدیده باید باهوش باشیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در برابر پدیده باید باهوش باشیم تا بتوانیم با حداکثر امتیاز از میدان خارج شویم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده در اهواز اظهار داشت: می‌دانیم که تیم پدیده در ۲ بازی گذشته خود توانسته ۲ امتیاز خوب کسب کند و حتی در بازی با پیکان می‌توانست برنده از زمین بیرون برود همچنین آنها توانستند پرسپولیس را متوقف کنند.

وی افزود: پدیده با پنج دفاع بازی می‌کند و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارد لذا در بازی فردا باید تمرکز لازم را داشته باشیم چون تیم پدیده در چند هفته اخیر توانسته راه پیشرفت را پیدا کند.

سرمربی فولاد با بیان اینکه بازی راحت در فوتبال وجود ندارد گفت: شرایط طوری است که نیاز داریم  حداکثر امتیاز را در نیم فصل کسب کنیم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم بازیکن جدید بگیریم و نیم فصل دوم را با امتیازات بیشتر به پایان برسانیم.

وی در خصوص جابه جایی حردانی با یکی از بازیکنان استقلال افزود: من توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و همیشه به واقعیت‌ها توجه می‌کنم. زمانی که به فولاد آمدم این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و الان هم موافق این جدایی نیستم. در آینده با بازیکنان مورد نظرمان صحبت می کنیم تا ببینیم کدام یک را می‌توانیم جذب کنیم.

نکونام گفت: من گزینه‌های مدنظرم را در یک لیست به باشگاه اعلام کردم و باشگاه در حال مذاکره است. از آقای گرشاسبی و اعضای محترم هئیت مدیره تشکر می‌کنم که تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا بتوانیم بهترین نفرات مدنظر را برای نیم فصل دوم جذب کنیم. تیم ما نیاز به تقویت دارد و به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم.

وی با بیان اینکه کیانوش رحمتی به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد افزود: با کمبود بازیکن در یک سری از پست‌ها مواجه هستیم. روند فولاد رو به رشد بود اما جلوی سپاهان در حاای که خوب بودیم بازی را واگذار کردیم. تیم سپاهان موقعیتی نداشت و ما روی خلاقیت فردی باختیم لذا به خاطر همین است بازیکنانی که آقای گل و پاس گل هستند گران‌ترین‌ بازیکنان دنیا محسوب می‌شوند.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه برای خوب بودن نیاز به بازیکنان تاپ داریم گفت: برای مقابله با سپاهان، استقلال، پرسپولیس، گل گهر، مس رفسنجان و حتی آلومینیوم دست‌مان خالی است به همین دلیل باید زحمت بکشیم و حداکثر تلاش‌مان را بکنیم. ما در بعضی بازی‌ها نیاز به تغییر و تحول داریم که بازیکن استراحت کند ولی از اول فصل با همان بازیکنان بازی می‌کنیم تا جایی که بازیکنی چهار اخطاره یا مصدوم شود.  

وی ادامه داد: ما یازده نفر اصلی خود را با یک یا ۲ تغییر می‌توانیم راهی زمین کنیم. برای بازی قبل ما یک هفته کار کرده بودیم که محمدرضا عباسی مقابل آقای ایکس بازی کند اما عباسی روز بازی حالش بد شد و مجبور شدیم دفاع کناری او را از ترکیب خارج کنیم و ۲ بازیکنی که قرار نبود بازی کنند به زمین رفتند.

دیدار تیم های فولاد و پدیده از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

کد خبر: 43387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =